Toon posts:

IE problemen na verwijderen Spyware*

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister met het programma spybot wat hardnekkige spamshit proberen te verwijderen. Ik denk dat ik per ongeluk iets teveel heb verwijderd... (uit de systemstartup denk ik). Hierdoor kan ik niet op de normale manier het internet op. Het vreemde is dat ik via microsoft update(vanuit control panel) wel het internet op kan... en zolang ik binnen dat ene venster blijf werkt alles ook. Maar als ik een pagina open in een ander venster geeft ie weer geen pagina.

Heeft iemand enig idee??

Het is trouwens windows xp.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 15:28

mutsje

Certified Prutser

Wat dacht je van gewoon Internet Explorer weer installeren. Dan zouden de juiste files weer geinstalleerd moeten zijn. (bij spybot kun je bij mijn weten ook eerst een backup maken, op deze manier kun je nadat je erachter komt dat je iets teveel verwijderd hebt weer een herstal aktie uitvoeren).

• _Lu_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-10-2022
Internet Explorer setup eroverheen draaien? Het is een beetje moeilijk om vanaf hier te beoordelen wat er "raar" is en/of hoe hetgeen te fixen wat wij niet kunnen zien. :) .

Anyways succes..

Life is too short... Play more...

Verwijderd

Topicstarter
Had ik natuurlijk meteen moeten melden... maar internet explorer opnieuw installeren heb ik gedaan zonder effect...

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:02

breinonline

Are you afraid to be known?

En heb je ookal herstel geprobeerd in Spybot? Het hoeven niet per se files te zijn die direct iets met IE te maken hebben, die je moet herstellen. Het is zelfs waarschijnlijker van niet, aangezien je IE al hebt gereinstalled.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• comprobot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 19:54
Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 09:49:
Had ik natuurlijk meteen moeten melden... maar internet explorer opnieuw installeren heb ik gedaan zonder effect...
Probeer eens met adware .

www.tiedragon.nl

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:52

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

- wat gebeurd er als je normaal op internet gaat? krijg je dan een leeg browser window?
- komt er een foutmelding?
- welke versie van IE?

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• _Lu_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-10-2022
En als je een Repair over je XP installatie draait?

Life is too short... Play more...

Verwijderd

Topicstarter
internet explorer 6.0.2800.1106.xpsp2 etc
Melding: the page cannot be displayed
cannot find server or DNS error

ik zal die repair eens proberen

Verwijderd

systeemherstel geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
xp repair gedaan... en het werkt weer!