I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
Ja, je moet bellen. Je krijgt geen nieuw nummer, je krijgt een activatiecode die je moet invoeren in het scherm waar je in komt als je op telefonisch activeren klikt.
Als je nog even de tijd hebt, kun je ook nog ff een dagje wachten, ik heb het al eens gehad dat ik de volgende dag ineens wel gewoon via internet kon activeren.
Als je nog even de tijd hebt, kun je ook nog ff een dagje wachten, ik heb het al eens gehad dat ik de volgende dag ineens wel gewoon via internet kon activeren.
Ja ze kunnen het ook wel vermelden tijdens de activatie. Nou bel ik en dan moet ik die code intypen van 32 cijfers. In ieder geval een aantal keer 6. Maar als ik de eerste 4 vijfrs heb ingetypt roept de alleraardigste computer dat de code fout is
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
Het staat ook met grote letters in de manual en achterop het hoesje van de CD
(hier in ieder geval bij XP Proffesional)
Ik heb een slimeRom© versie. Geen doosje dus alleen een plastic hoesje en een sticker
Je kan ook een ander nummer bellen, zodat je een persoon aan de lijn krijgt.G F0rce 1 schreef op 08 december 2003 @ 09:33:
Ja ze kunnen het ook wel vermelden tijdens de activatie. Nou bel ik en dan moet ik die code intypen van 32 cijfers. In ieder geval een aantal keer 6. Maar als ik de eerste 4 vijfrs heb ingetypt roept de alleraardigste computer dat de code fout is
Is dan alleen wel een iets duurder betaalnummer.
Hmm dan doe ik dat maar bedankt anywayz. Ik laat wel horen of het gebeurt is!
Inderdaad - bellen met Microsoft dus - hier kan verder niet zo heel veel meer uitkomen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()