[WINXP] Activatie

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Moguh allemaal,
Ik heb net op mijn peeceetje voor de derde keer windows opnieuw geinstalleerd. Nu moet ik hem weer activeren maar wanneer ik dit nu doe krijg ik de melding dat mijn key al meer als 2 keer gebruikt is. Dit klopt want ik heb de boel al twee keer opnieuw geinstalleerd dus ook twee keer gebruikt. Moet ik nu microsoft bellen en krijg ik een nieuw nummer ?

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Ja, je moet bellen. Je krijgt geen nieuw nummer, je krijgt een activatiecode die je moet invoeren in het scherm waar je in komt als je op telefonisch activeren klikt.
Als je nog even de tijd hebt, kun je ook nog ff een dagje wachten, ik heb het al eens gehad dat ik de volgende dag ineens wel gewoon via internet kon activeren.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-04 17:48

Remy

I usually get 100% accuracy

Yep, bellen met Microsoft inderdaad, en even de procedure voor een nieuw nummer doorwandelen, dan is het zo voor mekaar. Is overigens ook zo uit te vinden op de Microsoft site of door even te bellen he ;)

LinkedIn
Instagram

• G F0rce 1
Ja ze kunnen het ook wel vermelden tijdens de activatie. Nou bel ik en dan moet ik die code intypen van 32 cijfers. In ieder geval een aantal keer 6. Maar als ik de eerste 4 vijfrs heb ingetypt roept de alleraardigste computer dat de code fout is :?

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-02 20:21
Het staat ook met grote letters in de manual en achterop het hoesje van de CD ;) (hier in ieder geval bij XP Proffesional)

• G F0rce 1
Ik heb een slimeRom© versie. Geen doosje dus alleen een plastic hoesje en een sticker :)

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
G F0rce 1 schreef op 08 december 2003 @ 09:33:
Ja ze kunnen het ook wel vermelden tijdens de activatie. Nou bel ik en dan moet ik die code intypen van 32 cijfers. In ieder geval een aantal keer 6. Maar als ik de eerste 4 vijfrs heb ingetypt roept de alleraardigste computer dat de code fout is :?
Je kan ook een ander nummer bellen, zodat je een persoon aan de lijn krijgt.
Is dan alleen wel een iets duurder betaalnummer.

• G F0rce 1
Hmm dan doe ik dat maar bedankt anywayz. Ik laat wel horen of het gebeurt is!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Inderdaad - bellen met Microsoft dus - hier kan verder niet zo heel veel meer uitkomen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.