Bij 'n kennis van mij hebben ze vorige week een paar computers verplaatst en weer opnieuw aangesloten en sinds die tijd crashed Outlook 2000 na een minuut of 3.
Afgelopen vrijdag heb ik dus ff poolshoogte genomen en inderdaad, je kunt Outlook openen, haalt keurig de mail op maar na een minuut of 3 krijg je de melding: Outlook heeft fouten gegenereerd en sluit nu af
Waarna je op OK kunt klikken en waarna Outlook dus inderdaad afsluit.
De betreffende man heeft wel onlangs een paar keer een virus op z'n computer gehad (ondanks NAV2002!
) maar die zijn er allemaal weer af (even de volledige computer laten scannen, afgelopen vrijdag ook weer). Er staat ook geen spyware op z'n computer en ook Windowsupdate is helemaal in orde.
Iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn? Het lijkt mij persoonlijk heel stug dat het aan de verplaatsing zou kunnen liggen, en de PC is wel geaard (heb ik ff nagekeken).
Afgelopen vrijdag heb ik dus ff poolshoogte genomen en inderdaad, je kunt Outlook openen, haalt keurig de mail op maar na een minuut of 3 krijg je de melding: Outlook heeft fouten gegenereerd en sluit nu af
Waarna je op OK kunt klikken en waarna Outlook dus inderdaad afsluit.
De betreffende man heeft wel onlangs een paar keer een virus op z'n computer gehad (ondanks NAV2002!
Iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn? Het lijkt mij persoonlijk heel stug dat het aan de verplaatsing zou kunnen liggen, en de PC is wel geaard (heb ik ff nagekeken).
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X