JvS schreef op 08 december 2003 @ 14:11:
[...]
Nou als het zo moet, prima hoor. Je begon hiermee:
[...]
Daarop reageerde ik dat ik het onzin vond dat een naam te kort is om drie letters te verdienen en dat FG nergens op lijkt en FOT op "foto" lijkt. Daarop reageerde jij met:
Dat baseer ik op de manier waarop normaal een afkorting tot stand komt: 9 van de 10 keer is dat gebaseerd op de eerste letters van de woorden waaruit de naam is opgebouwd, waar of niet? PvdA (Partij van de Arbeid), D66 (Democraten '66), RTL4 (Radio&Televisie Luxemburg 4), GoT (Gathering of Tweakers) enzovoorts... Dus leek het mij logisch dat een korte naam eerder 2 letters krijgt dan een forumtitel zoals AVH of PMG... Maar goed, daarover verschillen we blijkbaar van mening.
[...]
Waarop ik reageerde met:
Remember: ik had je voorstel voor "FOT" nog niet eens gezien, alleen FF en FT enzo, FG leek mij gewoon het meest logisch (zie ook m'n uitleg hierboven) en daartegen heb IK nog geen argument gezien.
SmartDoDo schreef op 08 december 2003 @ 14:14:
Om even bij het onderwerp te blijven zou ik gaan voor
CF (Camera's en Fotografie). Dus hardware en de techniek van het fotograferen. Laat ik even duidelijk zijn, FOT vind ik niet klinken maar als afkorting is het wel duidelijk

Mjah, dan veranderen we de forumnaam maar, zaten ReemF en ik net ook te bedenken

CF is BTW samen met digitale fotografie nog wel een geinige afkorting ook
[
Voor 20% gewijzigd door
Grrrrrene op 08-12-2003 14:18
]