Toon posts:

Dvd speler met progressive scan

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ff het volgende,

ik heb nu met mijn laptop een dvd op mijn philips garbo beamer gekeken en ik moet zeggen dat het beeld er echt veel beter uitzag als met mijn xbox. Ik had mijn laptop overigens op 1024*768 staan.

Nu wil ik dus een dvd speler met progressive scan kopen gezien mijn beamer van die Cr/Y/Cb ingangen heeft. Ik heb al iets gelezen over die dvd spelers van hiteker en brainwave... maar ik kan er nauwelijks duidelijke informatie over vinden.

Mijn vraag is dus welke van van dit soort dvd spelers een resolutie rond de 1024*768 ondersteund en deze uitgangen heeft. Of welke jullie mij zouden aanbevelen in dit geval vanwege de beeldkwaliteit.

Ik hoop dat misschien iemand hier uit ervaring wat meer info kan geven ofzo want ik kan er echt vrij weinig over vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand trouwens waar die brainwave v880 tegen een redelijke prijs te koop is?

Verwijderd

Om specificaties van apparaten te achterhalen zijn er betere methodes dan een hier een topic starten.

Mijn persoonlijke favoriet is toch wel de fabrikant/importeur mailen, maar als deze niet bereikbaar zijn voldoet een willekeurige reseller ook wel.

Om de prijzen te vergelijken kun je gebruik maken van of de pricewatch, of in dit geval consumenten site's als www.kieskeurig.nl :)

Daarnaast wil ik je nog even wijzen op het feit dat je je topic binnen 24 uur hebt gekicked met een mededeling die je net zo goed in je startpost had kunnen zetten, doormiddels de edit knop. Dat is de knop linksboven bij elke post die jij plaatst.

Dat soort regels kun je in de Faq ( Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) )terugvinden en ik raad je dan ook met klem aan deze eens door te nemen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2003 10:07 ]

Dit topic is gesloten.