Toon posts:

[XP] Ruimte-probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik zit met een probleem, telkens als ik de compu opstart dan geeft hij aan dat m'n C: volzit. Ik heb dan nog maar 200mb vrij. Als ik kijk met de rechtermuisknop op de C: staat er dat er 6GB gebruikt is. Als ik echter alle mappen aanklik en dan kijk hoeveel MB het is, is het ongeveer 3 GB, ook als ik een groot programma verwijder, dan heb ik nog steeds maar 200mb vrij. Bij een diskcheck geeft hij geen fouten. wat kan het zijn!

Ik wordt helemaal gek van dit probleem!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Waarschijnlijk iets met je pagefile.sys. Ik edit dir bericht zo ff, komt me bekend voor, ff searchen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

TheHolyOne,

Je bent in het verleden al vaker gevraagd om voordat je een topic opent eens rustig rond te zoeken naar je probleem. In dit topic geef je echter opnieuw niet aan wat je zelf geprobeerd hebt en kan ik er niet zo heel veel eigen initiatief uit ontdekken.

Wat verwachten wij nou precies van een topic op GoT ?
  • Kies een goede topic titel - jouw topic titel is goed genoeg
  • Omschrijf je probleem duidelijk, en geef zoveel mogelijk relevante informatie - je probleem komt duidelijk genoeg over.
  • Doe zelf eerst moeite voordat je een topic opent, zoek eens rond, kijk eens in de FAQ, en google eens wat. Neem deze resultaten op in je topic start, zodat je aan je mede forum bezoekers laat zien dat je zelf ook echt moeite hebt gedaan. -- dit kan ik er absoluut niet uit halen. Jouw vraag komt meerdere keren voor - en ik kan geen enkel stukje informatie uit die topics terug vinden in dit topic
Dit topic gaat dus ook dicht.

Dit topic is gesloten.