Onterecht lage moderatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=913264
dat ben ik zelf ;)
ik had er eerst een andere tekst staan, maar aangezien er blijkbaar mensen waren die zich persoonlijk aangevallen voelden ( stond dat ik het wel terecht vond en dat als je kazaa wilt gebruiken maar moet leren leven met die spyware/adware ) kwam die op -1 terecht.
maar dit was m'n eerste reactie :'( dus was dat zeker niet de bedoeling. dus ondertussen heb ik er maar iets anders neergezet, maar zou ik graag op +1 willen komen als dat mogelijk is.
aan een slechte start heb ik natuurlijk ook niks :/

ik vond die -1 zowiezo al onterecht maarja.. het was misschien wel een beetje "on the edge"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Er kan misschien sowieso even een PM kijken naar de persoon die je een -1 First Post heeft gegeven. Dat lijkt mij in ieder geval geen juiste moderatie. Ik weet helaas niet hoe je je eerste reactie geformuleerd had, dus daarom kan ik ook niet beoordelen of de score zoals die er nu staat terecht is.

Enerzijds zou je kunnen zeggen dat dat het risico is dat je hebt genomen door te editen... ik kán nu niet eens meer nagaan wat voor score je zou verdienden. Aan de andere kant is het zo dat de reactie wat mij betreft (juist omdat ik 'm niet eerder had gezien) gemod moet worden zoals ik 'm tegenkom.

Ik geef je daarom in ieder geval een zetje omhoog, al was het maar om de FiPo-uitdeler een penalty aan te smeren. :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
Ja er stond eerst iets als:
"Tsja, kazaa lite is eigenlijk gewoon een gekraakt product. Dus logisch dat dat niet wordt gewaardeerd.. en tsja, kazaa is ook al niet zo legaal dus als je het dan perse wilt gebruiken moet je ook niet klagen over wat spyware/adware"
en die -1 first post was me nog geen eens opgevallen :) ik wist niet dat je na 30 reacties nog steeds een first post kon plaatsen 8)7

//edit
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=913307
een first post is bij defenitie al een -1 waard :?
hmm, misschien was dat allemaal niet zo'n goed idee en kan ik beter gewoon lekker passief meelezen..

[ Voor 25% gewijzigd door Smooth op 07-12-2003 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 23:08
Een first-post moderatie is alleen bedoeld voor de eerste (ondoordachte?) reacties op een nieuwsbericht. Niet voor goede, inhoudelijke first-posts. Voor in-depth info zie: Moderatie Workshop (Part II). Jouw reactie komt dus al per definitie niet in aanmerking voor een first-post tag, omdat ie simpelweg niet een van de eerste was..

Je bent dan ook bij het goede forum aanbeland om dit recht te laten zetten. Iedere reactie moet de score krijgen die hij verdiend. Maar let wel, we zitten hier echter niet om bonuspunten uit te delen. Als je een goed verhaal neerzet, dan krijg je daar ook punten voor. Je moet ze verdienen. Laat je door dit geval dus niet ontmoedigen. :) Schrijf ze :Y)