Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ervaringen Antec SX635B-II

Pagina: 1
Acties:

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:18
Ik zit er zwaar over te denken de Antec SX635B-II te bestellen hier in de tweakshop. Ik kan echter hier in het forum en op de site helemaal niets vinden over die kast. Via google stuit ik op hordes sites maar een test heb ik niet kunnen achterhalen (via antec sx 635 review).

Weet iemand ergens een review, of heeft iemand deze kast en wil diegene wat ervaringen delen?

Ben met name geinteresseerd in:
-lawaai psu
-indeling intern, kan je een en ander makkelijk en net kwijt
-andere nadelen die ik liever nu weet dan na het bestellen.

Ik vond wel dit stuk over een witte 635 maar ik heb geen idee of die vergelijkbaar is. nieuws: Antec SX635 case review

Op de Antec sites staan ook links naar reviews, ook niet naar de sx635b-II helaas.

[ Voor 10% gewijzigd door jaspov op 07-12-2003 23:03 ]

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-11 17:14
Jaspov,

Ik heb hier nog een 635 sx² staan dan wel niet zwart, maar het is gewoon een "chieftec"cloon of omgekeerd natuurlijk :+

Psu die er out of the box bij zat vond ik niet echt superstil, maar beter dan een Aopen psu die bij mijn Hq08a standaard werd geleverd.

Inmiddels is de antec kast weer ingeruild voor een alu coolermaster kast(vond ik mooier), en staat hij hier werkeloos te staan.Ik kan je wel vertellen dat hij netjes is afgewerkt en dat je die rails enzo erbijkrijgt.Wat wel makkelijk is om je opticals op te hangen.

Probeer anders op de non black versie te searchen, mijn idee is dat er geen verschil is behalve de kleur.Dat denk ik haast 99% zeker te weten ;)

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-11 22:20
Ik heb hem in het zilver.

Het is een goed stevige kast en weegt wel erg zwaar. Bij mij zat er een truepower 340watt in en die is erg stil. Ook regelt hij bij mij de 2 casefans waardoor ik me pctje niet meer hoor.

Kep kast later verkocht voor grote chieftec :) past meer in.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-11 09:22

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Cybersijp, die kasten worden door Chenming gemaakt en door zowel Antec als Chieftec onder hun eigen naam verkocht :) De SX2-serie is volgens mij alleen als Antec te krijgen :)
Afbeeldingslocatie: http://www.antec-inc.com/images/160/635BII_side.jpg

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Cybersijp
Yup,

Das waar demoniac wist ik wel ;) maar ik bedoelde de Ts eig. op het feit te wijzen omdat hier veel Gotters zijn met een chieftec uitvoering dus dat deze twee kasten wat kwaliteit betreft vergelijkbaar is.

Er worden volgens mij wel andere psu's ingebouwd.

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-11 09:22

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Cybersijp schreef op 08 december 2003 @ 01:33:
Yup,

Das waar demoniac wist ik wel ;) maar ik bedoelde de Ts eig. op het feit te wijzen omdat hier veel Gotters zijn met een chieftec uitvoering dus dat deze twee kasten wat kwaliteit betreft vergelijkbaar is.

Er worden volgens mij wel andere psu's ingebouwd.
Klopt, de PSU's zijn verschillend en die van Antec (TruePower) zijn echt top-voedingen, die van Chieftec zijn goed, maar niet uitzonderlijk.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• jaspov
Bedankt voor de reacties. Ik dacht al dat ik de enige was met interesse in die case.

Is de witte uitvoering de 630 of de 635? Ik dacht dat de 635 alleen zwart was als ik naar de site van Antec kijk.
http://www.antec-inc.com/pro_en_performanceii.html

Ik dacht zelf dat er van dit model geen chieftec tegenhanger is. de DG-01W komt in de buurt maar is volgens mij alleen wit en heeft de 3,5" drives niet gecentreerd.
http://www.chieftec.com/products/dragon/dg01w.htm

offtopic:
Cybersijp: verkoop je de witte uitvoering?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2003 09:29 ]

• Cybersijp
offtopic:
Jaspov, daar is de V&A voor :)

Ik heb je mail gestuurd naar je adres in je profile maar hij bounched omdat je box vol zit.Probeer anders ff via mijn profile contact te zoeken icq ofzo

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2003 09:29 . Reden: ff wat bij gevoegd ]

• jaspov
Ik wil in deze case drie harddisks hangen en daarnaast een dvd en cdrw. Volgens de specs past dit maar zit hij dan intern wel vol kan dan nog 1x 5 1/4 bij. Vandaar dat ik me afvraag of het nog wel praktisch is dan qua airflow e.d.

ook vroeg ik me af hoe stil de voeding is..
Pagina: 1