Hallo, ik heb al gezocht via google, en de search hier, maar niet veel informatie gevonden over of het al dan niet mogelijk is om OS'en te instaleren over het netwerk, met name via een mandrake (linux) server. De te instaleren OS'en zouden mandrake en windows XP zijn.
Ik heb nog niet echt gezocht over de netwerk-installatie van mandrake (so don't shoot me here) maar ik vind echt weinig/ geen informatie over het installeren van een windowsOS op een client via een linuxserver.
Info hoe ik een WIN2000 Risserver zou moeten opzetten, is geen probleem, maar ik vond geen informatie hoe ik hiervoor een linuxserver zou kunnen inzetten. Zou dit lukken met bv een sambaserver ?
Hmmm let's think...
Edit, getracht iets te verduidelijken...
Ik heb nog niet echt gezocht over de netwerk-installatie van mandrake (so don't shoot me here) maar ik vind echt weinig/ geen informatie over het installeren van een windowsOS op een client via een linuxserver.
Info hoe ik een WIN2000 Risserver zou moeten opzetten, is geen probleem, maar ik vond geen informatie hoe ik hiervoor een linuxserver zou kunnen inzetten. Zou dit lukken met bv een sambaserver ?
Hmmm let's think...
Edit, getracht iets te verduidelijken...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 23:14 ]