Toon posts:

automatisch rechtermuisklik uitvoeren

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

is het mogelijk om gewoon automatisch een rechtermuisklik uit te laten voeren en dan een actie te ondernemen.
Dus bv als mijn bovenste (actieve) venster internet explorer is dat er een progje op de achtergrond draait en dat dan om de 40 seconde een rechtermuisklik -> viewsource uitvoert. Ik weet dat dit raar klinkt maar dis wel wat ik nodig heb.
Ik kan niet zomaar view-source:url doen maar ik heb wel de source nodig ..

of een andere vraag is :

ik heb een framset met 2 rows. De bovenste row bevat een script die local draait en de onderste row is een pagina welke gewoon van het internet geplukt is, deze draait dus niet local . Als ik die pagina probeer te bewerken via javascript dan krijg ik een error dat ik geen rechten heb. Ik wil namelijk de source opvragen ervan. Iets zoals het volgende in mijn bovenste row:
document.location='view-source:'+parent.ondersteRow.location.href;
werkt niet .. weer die beschermingsfout.

Het is erg belangrijk dat ik dus hoe dan ook de source van de onderste frame te pakken krijg terwijl die dus niet local draait.

help oh help ik kom er echt niet uit.

Verwijderd

Er zijn programma's die herinneren wat je doet... Oftewel, je moet 1x tegen dat proggie zeggen/voordoen wat er moet gebeuren en daarna kan je met Scheduler gewoon die aktie laten herhalen.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:40

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

er zijn standaard javascripts geweest die de source hoe dan ook konden ophalen.

zal ff zoeken.

wat offtopic: "geen rechten" neem ik aan zekers een disable rightclick?

http://javascript.interne...etails/source-viewer.html
daarna moet je toch al een eindje komen?

[ Voor 55% gewijzigd door SinergyX op 08-12-2003 02:38 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je vraag hoort eigenlijk thuis in de Devschuur, maar om twee redenen verplaats ik niet:
  1. Je topicstart voldoet niet helemaal aan de sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) bovenaan die topiclijsten en dus kan je beter daar een nieuw topic starten, dan kan je beter worden geholpen
  2. je bent nog steeds bezig met het omzeilen van beveiligingen en je weet al dat dat niet echt de bedoeling is op GoT: mail dan gewoon de makers :) Ik sloot je vorige topic al om deze zelfde reden (al zie ik nu dat mn link naar Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden mislukt was :o )
Anyway: mail dus even de makers van de site die je probeert te rippen, als ze hun info kwijt willlen geven ze het je wel of trek je portemonnee :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.