Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug]post editen

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:12
Hoi heb ondekt dat ik oude post`s van me kon editen

[rml]Duinkonijn in "[ Geen vriendin] Zorgen maken?"[/rml]

post is van 25 april.

volgens mij mocht ik alleen 24h na posten het editen?

na overleg met dreeke post/meld ik het hier

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Je kunt tot in het oneindige je berichten nog editten. :?

• Hahn
  • Nu online
volgens mij mocht ik alleen 24h na posten het editen?
Volgens mij is die 'regel' er echt allang niet meer hoor. Zeker sinds React zit de 24-uurs-edit-regel er al niet meer in en eerlijk gezegd vind ik dat wel zo fijn, want bijvoorbeeld met een startpost wil je ook wel eens na een paar dagen/weken nog iets editen wat nu dus gewoon nog kan :)

The devil is in the details.

• Duinkonijn
  • Laatst online: 23:12
MaRc0 schreef op 07 december 2003 @ 22:47:
[...]
Volgens mij is die 'regel' er echt allang niet meer hoor. Zeker sinds React zit de 24-uurs-edit-regel er al niet meer in en eerlijk gezegd vind ik dat wel zo fijn, want bijvoorbeeld met een startpost wil je ook wel eens na een paar dagen/weken nog iets editen wat nu dus gewoon nog kan :)
ow ok

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:00

crisp

Devver

Pixelated

komt misschien ooit nog wel eens terug, maar zit er inderdaad al een tijd niet meer in :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.