• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
hallo mensen,

ik heb hier een klein probleem met m'n headset. ik heb een 3650 en nu zit hier ook bluetooth op. echter is het probleem dat mijn headset hier niet op werkt. de bluetooth ondersteunt alleen maar data, maar nokia kan het toch niet maken om ervoor te zorgen dat er geen headset op kan worden aangesloten? mischien dat hier mensen zijn die er ervaring mee hebben en die het wel voor elkaar hebben gekregen? de headset die gebruikt wordt is de Jabra 200 :Y) .

hoe hebben jullie het opgelost? is het met deze phone trouwens ook zo dat de firmware bij de dealer moet worden ge-updated ( zoals bij de P800 |:( )?

nou ehh....laat de reacties maar komen! :)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik weet dat bij de 7650 de bluetoothfunctie geen headsets ondersteunde, alleen data-overdracht, maar ik dacht dat dat bij de 3650 was opgelost.
In ieder geval is de bluetooth bij Nokia niet altijd volgens de standaard, dus het kan zijn dat jouw Jabra niet werkt en andere BT headsets wel (de originele Nokia?).

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Canaria schreef op 07 december 2003 @ 22:23:
Ik weet dat bij de 7650 de bluetoothfunctie geen headsets ondersteunde, alleen data-overdracht, maar ik dacht dat dat bij de 3650 was opgelost.
In ieder geval is de bluetooth bij Nokia niet altijd volgens de standaard, dus het kan zijn dat jouw Jabra niet werkt en andere BT headsets wel (de originele Nokia?).
hmm..neej...bij de 3650 blijkbaar nog niet helemaal opgelost. heel mischien bij een firmware update? maar hoe werkt dat en weet iemand hier mischien iets van?

Verwijderd

De 3650 ondersteund niet alle audio bluetooth-profielen, alleen het Handsfree profile wordt ondersteund. Zorg ervoor dat je headset dit profile ook ondersteund, voor de Jabra is er een update.

Verwijderd

quote i.p.v. edit

[ Voor 189% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 23:36 ]