Toon posts:

speedtouch 510i instellingen VPI, VCI enz

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
[kopie post] Wie kan mij zeggen hoe ik in de Speedtouch 510i (evt. in de ini file) de instellingen van VPI, VCI, Encapsulation en HDLC framing kan aanpassen

[reactie korakal]
Ik.
Ik kan je ook zeggen dat je toch écht even wat meer moeite moet doen. Waar heb je gezocht? Wat heb je gevonden? Wat heb je geprobeerd?
Dit is echt wel te vinden. En als het echt niet lukt, geef dan in het vervolg in je startpost aan wat je allemaal hebt geprobeerd en waarom het niet lukte.
Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Hé, I am the new kid on the block. Het is geen kwestie van "gedragen" maar meer van "wennen aan".

Ik heb zo'n beetje alle posts doorgelezen en heel google doorlopen zonder de volledige oplossing te vinden. Kortom wat kan ik nog meer doen.

Ik heb een 510i met de laatste versie van de software. Heb de conf. filetjes geinstalleerd van Alcadis voor KPN (dsl via XS4all) en kom nergens de mogelijkheid tegen de vpi etc in te stellen.
You tell me wat je nog meer wil weten voor dat ik 'n heel boek schrijf en jij de deur (weer) op slot doet.

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 19:20

grimson

domeingrommer

Misschien heb je hier wat aan.
Oja, omdat je misschien net komt kijken is dit iets wat niet via een webbased klikbare oplossing te doen is. Je zult wat meer moeite moeten doen hiermee.

http://www.speedtouch.com...1203-0003_v1.0_public.pdf

[ Voor 58% gewijzigd door grimson op 07-12-2003 22:03 ]

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:40

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 21:52:
Hé, I am the new kid on the block. Het is geen kwestie van "gedragen" maar meer van "wennen aan".
Nou, toch wel gedragen. Wij zijn een forum met 80.000 users, en dan moet je de boel een beetje in de hand houden door middel van regels; die zijn niet voor niets opgesteld. Om maar even recht door zee te gaan; deze bijvoorbeeld voor de situatie van net: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Ik wil je nogmaals met klem aanraden om ook de Netiquette (Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)) te lezen, en je er vooral ook aan te houden. Want dat heb je wederom met dit topic niet gedaan.
Ik heb zo'n beetje alle posts doorgelezen en heel google doorlopen zonder de volledige oplossing te vinden. Kortom wat kan ik nog meer doen.
Concreet dan! Wat heb je wél gevonden?
Want in de link zoals grimson hierboven aangeeft (de handleiding!!) staat het toch echt wel, kijk maar op bladzijde 216.
Trouwens, via google kom je best een eind ook. Bijvoorbeeld met [google=speedtouch 510 VPI], daar vond ik ook al een handleiding hoe je 't moest doen. Beetje creatief zoeken!
You tell me wat je nog meer wil weten voor dat ik 'n heel boek schrijf en jij de deur (weer) op slot doet.
Toch doe ik 'm weer op slot. Dan kun jij in de tussentijd de handleiding lezen.

Dit topic is gesloten.