Weet iemand waar feature tool( dat progje van ibm/hitachi) om bijv accoustic van hd omlaag te brengen die dingen opslaat dus al ik mijn harddisk daarmee aanpas past dat prog gewoon iets softwarematigs in mn pc zodat mij hd weet datiie stiller moet zijn of echt in de hd dat ik hem dus ook in een pvr/mp3 hd player kan doen en nog steeds accoustic laag blijft...
Tsja, voor een MP3 speler zou ik gewoon een 5400 toeren schijf gebruiken...
En tijdens het afspelen van MP3 doet die schijf niet zo heel veel, dus van de "seek-geluiden" heb je volgens mij niet echt last...
Had je zelf al gezocht?
http://www.hgst.com/hdd/support/download.htm
En tijdens het afspelen van MP3 doet die schijf niet zo heel veel, dus van de "seek-geluiden" heb je volgens mij niet echt last...
Had je zelf al gezocht?
http://www.hgst.com/hdd/support/download.htm
ja had beetje te snel getypt,,
hoef niet te weten waar te downloaden maar waar feature tool die dingen nu oplsaat dus als ik iets aanpas in mn hd in pc en dan bijv in een pvr doe of die instellingen dan wel blijven want zon pvr ofzo heeft geen windows..etc..
Mmm, het tooltje is er ook voor Linux, dus het zou kunnen dat hij het ergens in de schijf opslaat... maar probeer het eens zou ik zeggen, als het toch een driver is die de boel mbv een instelling regelt, dan zie je dat toch snel genoeg?Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 21:48:
[...]
hoef niet te weten waar te downloaden maar waar feature tool die dingen nu oplsaat dus als ik iets aanpas in mn hd in pc en dan bijv in een pvr doe of die instellingen dan wel blijven want zon pvr ofzo heeft geen windows..etc..
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Je mag wel eens wat aan je opmaak doen, dit is erg lastig te lezen...Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 21:48:
[...]
Maar die tooltjes schrijven zetten gewoon een bitje om in de firmware van je schijf... Er wordt niets weggeschreven in een bestand ofzo, als je dat bedoeld?
Tooltje is gewoon een programma dat een bootdisk maakt, dat is er in een Windows en in een Linux varianthufkes schreef op 07 december 2003 @ 21:52:
[...]
Mmm, het tooltje is er ook voor Linux, dus het zou kunnen dat hij het ergens in de schijf opslaat... maar probeer het eens zou ik zeggen, als het toch een driver is die de boel mbv een instelling regelt, dan zie je dat toch snel genoeg?
[ Voor 28% gewijzigd door DkF op 07-12-2003 21:57 ]
[quote]DkF schreef op 07 december 2003 @ 21:55:
[...]
Je mag wel eens wat aan je opmaak doen, dit is erg lastig te lezen...
Maar die tooltjes schrijven zetten gewoon een bitje om in de firmware van je schijf... Er wordt niets weggeschreven in een bestand ofzo, als je dat bedoeld?
[...]
dankjewel
en ja dat bedoelde ik
[...]
Je mag wel eens wat aan je opmaak doen, dit is erg lastig te lezen...
[...]
dankjewel
en ja dat bedoelde ik
Pagina: 1