Beste mensen, ik het heb volgende probleem(pje),
Ik heb een pc hier, Compaq Deskpro EP 366mhz 192mb geheugen.
Hier zat een schijf in van 4gb, nadat ik hier een schijf van 2gb bij ingezet heb wil deze niet meer starten. Ik kom zelfs de bios niet meer in.
Hierna heb ik de bios gereset, en toen dit gelukt was kwam ik weer in windows. Deze liep echter direct vast, zodat ik weer opnieuw moest starten. Hierna wilde de pc helemaal niet meer aan, dit leek op een voeding die sruk was.
Ik een andere voeding geprobeerd, wil wel weer starten maar niet verder als eerste scherm en kom niet in de bios. Na een bios reset, hetzelfde.
Als ik de schijf in een andere pc stop krijg ik een bootdiskfailure
Ik weet bijna zeker dat alles er nog opstaat, dus dat is ook erg raar.
Ik begin hier een beetje moe van te worden, iemand enig idee?
Alvast dank!
Ik heb een pc hier, Compaq Deskpro EP 366mhz 192mb geheugen.
Hier zat een schijf in van 4gb, nadat ik hier een schijf van 2gb bij ingezet heb wil deze niet meer starten. Ik kom zelfs de bios niet meer in.
Hierna heb ik de bios gereset, en toen dit gelukt was kwam ik weer in windows. Deze liep echter direct vast, zodat ik weer opnieuw moest starten. Hierna wilde de pc helemaal niet meer aan, dit leek op een voeding die sruk was.
Ik een andere voeding geprobeerd, wil wel weer starten maar niet verder als eerste scherm en kom niet in de bios. Na een bios reset, hetzelfde.
Als ik de schijf in een andere pc stop krijg ik een bootdiskfailure
Ik begin hier een beetje moe van te worden, iemand enig idee?
Alvast dank!
[ Voor 14% gewijzigd door littledreamer op 08-12-2003 09:27 ]