Compaq Presario 5371

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• ZuzZoo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-07-2023

ZuzZoo

Hoera een zoontje! Joao-Rese!!

Topicstarter
Hallo,

ik heb via de site van hp (compaq) een link gevonden voor het upgraden van mijn bios. Je kon kiezen uit 2 versies. de ene via windows je flash upgraden en de ander als vanouds upgraden via het opstarten van een floppy.
Nu heb ik die via windows gedaan. Correcte manier van afhandelen waardoor je het bericht kreeg: flash upgrade correct. Nu moest ik restarten via een knop. Gedaan en ik kom niet verder! Alleen zwart beeld krijg je. Geen piep niks en ook geen compaq logo opstartscherm. Dus ook geen mogelijkheid om F10 te drukken om in het bios menu te komen. Ik had versie 2.04 en de bios upgrade is 3.04. Alles gedaan zoals de handleiding het voorschreef.

Wie heeft een oplossing? Ik heb cmos via een knop en baterij eruithalen al geprobeerd maar geen resultaat.

Wie kan me zeggen wat voor moederbord erin zit? Het gaat om de 5371EA compaq presario met een pentium 4 erin gekocht bij primafoon zwolle.

Dankje alvast.

Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said

• ZuzZoo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-07-2023

ZuzZoo

Hoera een zoontje! Joao-Rese!!

Topicstarter
de link van de drivers van de compaq presario

http://h20015.www2.hp.com...lang=en&pagetype=software

Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said

Verwijderd

Over het algemeen stopt compaq er MSI moederbordjes in, dus als je een bios vind voor dit moederbord, kan je geluk hebben dat je heb via een floppy kunt opstarten en flashen. Ook als het flashen mislukt is. Wat waarschijnlijk ook bij jou het geval is. Want dan is je moederbord misschien nog te reden.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 21:14:
Over het algemeen stopt compaq er MSI moederbordjes in, dus als je een bios vind voor dit moederbord, kan je geluk hebben dat je heb via een floppy kunt opstarten en flashen. Ook als het flashen mislukt is. Wat waarschijnlijk ook bij jou het geval is. Want dan is je moederbord misschien nog te reden.
Over het algemeen stopt Compaq er Compaq moederborden in (ze zijn een van de laatste die die dingen helemaal zelf maken) :z

Verder, ZusZoo, er bestaat voor het geval je info wil toevoegen een Edit knop. Gelieve die voortaan te gebruiken :o

En als je kans wil hebben op goed antwoord (en een topic die langer dan 20 minuten openblijft) dien je de stappen én informatie in PMG Beleid volledig te volgen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.