Toon posts:

[R9700Pro] Vage gele strepen bij bep. spellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
*klik voor plaatje*
Zo ziet het er dus ook uit ingame bij games als EVE Online en Prince of Persia SoT na een tijdje. Het lijkt dus op oververhitting maar wanneer ik de kast open zet of er extra koeling op zet heb je hetzelfde probleem. Na een tijdje terug in windows lijkt het weg te gaan. AGP staat op 4x aangezien 8x een crash veroorzaakt.
Ik heb een Saphire Radeon 9700 Pro 128MB
De overige specs staan in me sig

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 20:10 ]

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-08 15:32
Denk dat het geheugen op je kaart stuk is, of stuk aan het gaan is.

Aangezien je dit alleen maar krijgt als je spellen speelt, dan wordt je kaart namelijk 100% belast.

Stop chasing the dream, you're already living it

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Geheugen op de kaart is brak. Zet de snelheid eens een stuk lager en kijk of het beter gaat.

Of ik het geval je nog garantie hebt --> gelijk contact opnemen :)

Verwijderd

Topicstarter
Hij is nooit overgeklokt dus dat lijkt me vrij sterk. Hoewel er geen heatsinks op de mem zitten, maar het lijkt me niet dat die kaarten out-of-the-box te warm worden

Ik draai trouwens Cat 3.6, 3.7 en 3.9, maar alle 3 zelfde

edit:

mail naar de retailer is onderweg :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 20:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
lager klokken bood geen oplossing

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Voor alle zekerheid kan je de kaart in een andere pc testen, maar het is eigenlijk wel duidelijk dat de kaart brak is :)

Verwijderd

Topicstarter
mja, maar het gebeurd niet altijd op het zelfde moment en plaats dus in een andere pc testen wordt dan lastig

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-08 20:05
maar wat het ook is.. Die kaart hoort daarop getest te zijn en mag dat niet het geval zijn dat het geheugen kapot is/gaat iid die kaarten zijn daarop gemaakt en zouden MINIMAAL ZEKER 4 jaar mee moeten gaan iig contact opnemen met de winkel waar je hem hebt gekocht

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
Indigo hier: Ik heb ff een Asus GeForce 4 Ti4400 128MB van CU2morO geleend, maar deze heeft precies hetzelfde probleem. het is dus blijkbaar niet de kaart
Ook is het niet alleen hardwarematig lijkt me, aangezien het gewoon te screenshotten is (ook in windows)

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 07:48
nou ik denk ook dat het de hardware is, gewoon omruilen die hap, nu werkt het nog, maar het is de vraag of dit betrouwbaar blijft ook al zou je een lapmiddel vinden..
Pagina: 1