ja, het zit zo. Er is een mooie aldi pc aangeschaft door een familielid van mij, maar deze heeft nog een pc en wil deze draadloos verbinden, omdat gaten boren enz voor utp allemaal niet gaat lukken. Nu is er een wifi kaartje gekocht en heb deze ingebouwd. ( in de aldi pc is deze reeds aanwezig). Maar, ik heb geen flauw idee hoe ik dit in moet stellen? ik heb info gezocht en rond gekeken op op GoT maar niets kunnen vinden. De verkoper van de wifi kaart had namelijk gezegt dat het ook moet lukken met 2 wifikaartjes in totaal en geen access point. Er komen geen pc's meer bij dus de aanschaf van een access point is geen oplossing. Maar, kan iemand mij misschien vertellen hoe ik dit zo al in moet stellen op de pc's?
Beide pc's werken met windows xp. Het enige wat ik heb gevonden is dat je 1 pc als ad-hoc ofzo moet instellen, maar ik kan deze optie niet eens vinden in windows xp.
als er nog vragen zijn hoor ik het wel.
Beide pc's werken met windows xp. Het enige wat ik heb gevonden is dat je 1 pc als ad-hoc ofzo moet instellen, maar ik kan deze optie niet eens vinden in windows xp.
als er nog vragen zijn hoor ik het wel.