Geen geluid video in Hercules 9800Se AIW

Pagina: 1
Acties:

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heb voor het eerst de videocamera op mn kaart aangesloten maar krijg wel beeld maar geen geluid. Stekkers zitten goed en heb al 4x wizard installatie (geluid keuze lijningang,tadingang,aux,microfoon en "wat men hoort") gedaan maar ik krijg geen geluid...zit al half uur te k*tten met instellingen maar hoor nog steeds niks......iemand een idee?

GReetz,
LosGieros

Rapapa...

Verwijderd

zit je audiokabeltje in het goede gaatje

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07 22:15
heb je een line-in kabel gebruikt??

De video moet aangesloten zijn aan dat paarse bakkie, en geluid van je cam moet aangesloten zijn aan de line-in van je geluidskaart.

• LosGieros
  • Niet online
Kakaroto schreef op 07 december 2003 @ 17:20:
heb je een line-in kabel gebruikt??

De video moet aangesloten zijn aan dat paarse bakkie, en geluid van je cam moet aangesloten zijn aan de line-in van je geluidskaart.
op dat paarse bakkie zit toch ook geluid in,daar zitten ze ook in nu de kleuren staan erop(rood en wit) wat je zei over dat ze in mn geluidskaart moeten twijfel ik aan want die kleuren matchen niet en de stekker gaan er niet in zoals ze erin moeten....toch?? iemand met dezelfde kaart wat ervaring er zit ook geen boekje bij met hoe of wat??

[ Voor 8% gewijzigd door LosGieros op 07-12-2003 17:33 ]

Rapapa...

• Reanimation
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 17:10
LosGieros schreef op 07 december 2003 @ 17:25:
[...]

op dat paarse bakkie zit toch ook geluid in,daar zitten ze ook in nu de kleuren staan erop(rood en wit) wat je zei over dat ze in mn geluidskaart moeten twijfel ik aan want die kleuren matchen niet en de stekker gaan er niet in zoals ze erin moeten....toch?? iemand met dezelfde kaart wat ervaring er zit ook geen boekje bij met hoe of wat??
je moet de 3 tulpstekkers in dat paarse ding doen
dan achter in je videokaart zit een geluidskabel samen met wat andere kabels.
die moet je in de Line-In doen van je geluids-kaart

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07 22:15
LosGieros schreef op 07 december 2003 @ 17:25:
[...]

Ja, dat weet ik. Maar dan moet je de videokaart met de geluidskaart verbinden. (daar zijn speciale kabels voor).
Je camera heeft een zwart en geel stekker??
Geel is video en zwart is audio (die moet je in de line-in steken, met een omzetter natuurlijk)

• Reanimation
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 17:10
[quote]Kakaroto schreef op 07 december 2003 @ 17:52:
[...]

laat maar :P

[ Voor 72% gewijzigd door Reanimation op 07-12-2003 17:55 . Reden: delete ;) ]

• LosGieros
  • Niet online
ok topic kan geclosed worden. alles uitgevonden thanks for the tips!

Greetz,
Rogier

Rapapa...

Pagina: 1