Toon posts:

Photoshop 7.1 loopt steeds vast. *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier met een stom probleem Photoschop wilt het maar niet doen op me computer, ik heb hem al verwijdert en opnieuw geinstaleerd maar het heeft niks geholpen.
Het probleem is namelijk dat die tijdens het opstarten vast loopt waneer die bezig is met reading fonts. (Bedoelingen ze niet toevalig front met die fonts ?).

Veder draai ik win98, systeem bronnen 75% beschikbaar (instalatie is nog vrij vers). En heb ik een wacom tablet op me pc aangesloten, maar dat zal toch niet de boosdoener zijn.

• nAFutro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2020

nAFutro

hmm

Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 15:21:

Veder draai ik win98, systeem bronnen 75% beschikbaar (instalatie is nog vrij vers).
hehe bepaald vers is 75% niet hoor.. :Y). Heb je misschien al geprobeerd om photoshop 7.01 opnieuw te instaleren, het lijkt wel alsof je een paar bestandjes mist of die corrupt zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat heb ik al geprobeer om photoschop opnieuw te instaleren.

mmh, ik ga even me photoschop 7.0.1 update opnieuw downloaden en dan even het hele zaakje opnieuw instaleren. Mischien dat het aan de installer lag.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:03

momania

iPhone 30! Bam!

titel edit

photoschop -> photoshop
stees -> steeds

;)

[ Voor 5% gewijzigd door momania op 07-12-2003 16:43 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Lijkt me duidelijk een geval van corrupte fonts dan als photoshop vastloopt bij het fonts initialiseren ;)

Human Bobby

Verwijderd

Topicstarter
Image read doet het wel. Alleen de printscreen doet het niet bij image ready om screenshots te maken.

Heb daarom nu even paint gebruikt,
http://members.lycos.nl/comholly/front.jpg
Ik heb dus alleen de standaart fronts in gebruik, mischien kan zo de orginele van de win98 cd op me pc opnieuw instaleren.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 17:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan de fronts niet vinden, weet iemand mischien toevalig in welk *.cab bestand de fronts zitten ?

Verwijderd

Topicstarter
Alle fronts vervangen op marlett na omdat die in gebruik is, en photoschop doet het nog steeds niet :(.

Weet iemand mischien wat die doet na reading fonts ? Mischen dat het daar aan ligt.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:03

momania

iPhone 30! Bam!

Als je toevoegingen hebt en het laatste bericht is nog van jezelf, wil je dan aub de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif knop gebruiken om je bericht te editen.
Het steeds toevoegen van een nieuwe reply wordt als 'kicken' gezien en staan we alleen toe na 24u om je topic opnieuw onder de aandacht te brengen ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Probeer [google=tweak ui download] - Tweak UI eens, daarin zit een optie: font repair.

Human Bobby

Verwijderd

Topicstarter
Tweak UI had ik er al opstaan,
Repair fonts, reg en systeem files heeft niks geholpen.

Ik ga anders wel even met norton ghost een oude backup terugzetten, mischien doet die het dan wel.

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is opgelost,

photoshop heeft dus problemen mee waneer je hem op je D: schijf instaleert in de plaats van op C:\Program Files\Adobe\Photoshop. Ik vind dit wel erg triest zeg van Adobe :( .

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 22:28:
Probleem is opgelost,

photoshop heeft dus problemen mee waneer je hem op je D: schijf instaleert in de plaats van op C:\Program Files\Adobe\Photoshop. Ik vind dit wel erg triest zeg van Adobe :( .
Ik zou dit 'probleem' niet zo zeer bij Adobe zoeken maar eerder bij het feit dat jij de boel op Win98 hebt draaien. Ik heb deze setup ook zo draaien, onder E: weliswaar, maar wel met WinXP en heb daarmee geen enkel probleem.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Om nog even te benadrukken: het zijn dus echt fonts hoor en geen 'fronts'.
Ik denk dat jij 'fronts' bedoeld als schermpjes, schildjes die ie moet opbouwen, maar in die fase van laden is Photoshop nog helemaal niet met de grafische interface bezig. Het gaat dus duidelijk om de bruikbare 'Fonts' , de lettertypen.
Veel succes er mee nog, ik ben het met Courage eens dat de fouten eerder met 98 te maken zullen hebben, maar je zult goede redenen hebben om niet over te stappen op een nieuwer besturingssysteem.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Pagina: 1