Toon posts:

TweakDSL oplevering

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatst besloten om over te stappen van chello naar UltraDSL van TweakDSL. Een paar dagen terug ontving ik twee brieven van TweakDSL met daarin mijn gebruikersnaam en wachtwoord voor de customer support site, waar ik de status van mijn aanvraag kon volgen.

De status van mijn DSL lijn is nu "DSL netwerk segment gereed", wat op mij overkomt dat het moet werken.... :P

Het werkt dus nog niet (krijg geen line-sync). Mijn vraag is dus, welke status moet de DSL lijn krijgen wanneer deze volledig opgeleverd is ?

B.V.D.
Silvester

• KabalA!
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 22:48

KabalA!

[ No-Life ]

Deze vraag is mij dus idd ook door het hoofd geschoten :), ik heb nl ook TweakDSL aangevraagd en vroeg me ook af hoe of wat.

Ik heb ook nog een andere vraag m.b.t. het modem, kan iemand mij vertellen of het uitmaakt hoe lang de telefoonlijn die uit de splitter komt en naar het modem gaat mag zijn?? Ik heb me hierop gek gegoogled en gesearched maar kan het niet vinden :S

BVD :)

Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg

Verwijderd

KabalA! schreef op 07 december 2003 @ 16:04:
Deze vraag is mij dus idd ook door het hoofd geschoten :), ik heb nl ook TweakDSL aangevraagd en vroeg me ook af hoe of wat.

Ik heb ook nog een andere vraag m.b.t. het modem, kan iemand mij vertellen of het uitmaakt hoe lang de telefoonlijn die uit de splitter komt en naar het modem gaat mag zijn?? Ik heb me hierop gek gegoogled en gesearched maar kan het niet vinden :S

ik heb een keer een lan gehouden met een el-cheapo telefoon kabel ongeveer 30 meter met een koppelstuk ertussen, en hij deed het nog perfect. dus ik denk dat 30 meter geen probleem mag zijn

Verwijderd

Topicstarter
Niemand hier met (werkend :) )tweakdsl die even wil kijken bij het support gedeelte van tweakdsl naar de status van hun DSL lijn ?

• Phantium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-05-2025
Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 19:26:
Niemand hier met (werkend :) )tweakdsl die even wil kijken bij het support gedeelte van tweakdsl naar de status van hun DSL lijn ?
Ja, moment.

-EDIT-

Volledig opgelevert.

[ Voor 7% gewijzigd door Phantium op 07-12-2003 20:48 ]

• Sanchezzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-04 14:59
Je krijgt van Tweak nog een brief met opleverings datum.
Even bellen wil ook wel werken meestal kunnen ze dan al zien wanneer ie op de planning staat voor oplevering.

Mijn status is nu ook nog DSL netwerk segment gereed.

Morgen wordt m'n lijn opgeleverd dus kan niet wachten tot ie status volledig opgelevert gaat worden... :9

Verwijderd

Sanchezzz schreef op 07 december 2003 @ 20:54:
Je krijgt van Tweak nog een brief met opleverings datum.
Even bellen wil ook wel werken meestal kunnen ze dan al zien wanneer ie op de planning staat voor oplevering.

Mijn status is nu ook nog DSL netwerk segment gereed.

Morgen wordt m'n lijn opgeleverd dus kan niet wachten tot ie status volledig opgelevert gaat worden... :9
ja.. kan je lekker de hele dag achter de pc rotten :9

• Sanchezzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-04 14:59
Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 20:56:
[...]

ja.. kan je lekker de hele dag achter de pc rotten :9
Helaas moet ikke werken.. :'(

En m'n nieuwe modem/router komt morgen middag ook pas binnen dus die moet ik eerst nog ophalen.. |:(

Verwijderd

Topicstarter
Thx,

misschien handig als dit in de eerste brief vemeld wordt? ;)

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 16:09:
[...]

ik heb een keer een lan gehouden met een el-cheapo telefoon kabel ongeveer 30 meter met een koppelstuk ertussen, en hij deed het nog perfect. dus ik denk dat 30 meter geen probleem mag zijn
Dat is per woning natuurlijk anders :)

Kan zijn dat als je lijn al slecht of lang is naar de woning toe dat elke meter een vermindering van snelheid is.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 22:06

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 22:22:
Thx,

misschien handig als dit in de eerste brief vemeld wordt? ;)
misschien handig als je dit bij tweakdsl ZELF aankaart en niet op het forum? :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Hehe,

goed punt ;)

• KabalA!

KabalA!

[ No-Life ]

Ik heb vanmiddag de spullen van TweakDsl gehad, en alles werkt perfect... alleen nu kan ik niet meer inloggen op mijn customer menu :?

Zijn er meer meer mensen met dit probleem?? (Zoja, wat was de oplossing, als deze er natuurlijk is ;))

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-03 11:23

MetalRush

PAS OP, HÈ !

KabalA! schreef op 07 december 2003 @ 16:04:

JA dat maakt wel degelijk uit...
Lees mijn ervaringen: klik.
Laat Tha_SilencE_UT fijn achter 30 meter kabel gaan zitten... ik vind het niet verstandig.
Ik heb overigens een Ultra abbo... de 'lichtere' varianten hebben hier minder last van (ergo: kan/mag de kabel tussen modem en splitter dus wat langer zijn).

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 15:19:
De status van mijn DSL lijn is nu "DSL netwerk segment gereed", wat op mij overkomt dat het moet werken.... :P
Mis. Het betekend dat aan de DSL-kant alles gereed is, maar dat de verbinding tussen je telefoonlijn en de DSLAM nog ontbreekt. Nu begint het wachten op KPN. :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door burne op 11-12-2003 03:05 ]

I don't like facts. They have a liberal bias.

• KabalA!

KabalA!

[ No-Life ]

MetalRush schreef op 11 december 2003 @ 01:00:
[...]

JA dat maakt wel degelijk uit...
Lees mijn ervaringen: klik.
Laat Tha_SilencE_UT fijn achter 30 meter kabel gaan zitten... ik vind het niet verstandig.
Ik heb overigens een Ultra abbo... de 'lichtere' varianten hebben hier minder last van (ergo: kan/mag de kabel tussen modem en splitter dus wat langer zijn).
Hmm... bedankt voor het wiijzen hierop :), ik heb alleen zelf niet zo'n Ultra abbo, maar TweakLight, omdat me pa het anders duur vind (helaas ;)), en hier werkt het perfect op zo'n lange tellijn (zag je post nl pas na het configureren van het netwerk :+) en met een stabiele ping, maar mocht ik nog eens upgraden zal ik het in m'n achterhoofd houden ;)

Pagina: 1