Toon posts:

geluidsproblemen met mijn DVD speler

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb mij zonet een DVD writer aangeschaft en wanneer ik een dvd brand gaat alles goed tot ik hem wil afspelen op mijn standalone DVD speler... ik heb wel beeld maar geen geluid, kan iemand mij daarmee helpen? Ik moet wel zeggen dat ik hier alles behalve verstand van heb ;). Er zat een kabeltje bij om uw writer te verbinden met uw geluidskaart maar heb deze niet aangesloten aangezien in de handleiding stond dat dit hoogstwaarschijnlijk niet nodig was...

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:22

w0w

type dvd brander?
type dvd-r(w)/+r(w)?
brandprogramma?
mp3/wav/ac3?
meer info?
Er zat een kabeltje bij om uw writer te verbinden met uw geluidskaart maar heb deze niet aangesloten aangezien in de handleiding stond dat dit hoogstwaarschijnlijk niet nodig was...
Heb je in dit geval inderdaad niet nodig, die dient als je muziek rechtstreeks vanaf je dvd-speler wil luisteren (geloof ik)

[ Voor 66% gewijzigd door w0w op 07-12-2003 14:59 ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:07

job

Je hebt een dvd gebrand, oke dat is inderdaad nodig, de vraag echter is hoe heb je die gebrand?

Met welk prog?
Welke bestanden heb je waar geplaatst..

Verwijderd

Topicstarter
Lite On DVD+R/+RW
Model: 4x DVD+RW Drive
Interface: ATAPI/E-IDE
software Sonic MyDVD

Kun je hier iets mee doen ?

Verwijderd

Je bent het bij je registratie misschien al tegengekomen maar op dit forum gelden een aantal regels. Één van die regels zegt dat je niet mag kicken binnen 24 uur, wat jij nu doet dus.

Bij het openen van een topic is het heel belangrijk om in jou geval, je probleem, helder en volledig uit te leggen. Liever had ik dus gezien dat je meer gegevens had opgenomen in je topicstart.

Ik raad je aan Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens goed door te lezen tesamen met AV FAQ; Veelgestelde vragen

Als dan je probleem nog niet is opgelost mag je eventueel een nieuw topic starten met een topicstart waarin je je probleem helder formuleerd en alle relevante informatie vermeld. Vertel ook welke codecs je hebt geinstalleerd aangezien dit soort problemen dikwijlks voorkomen omdat iemand niet de juiste codecs heeft. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.