Het grote Hardware gratis af te halen-topic

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:22

Stoney3K

Flatsehats!

Topicstarter
Ik maak even een voorzetje om de Tweakers de hardware (ouwe hardware) gratis aan te bieden en/of te verzoeken. Anders dan V&A en Het Grote Oude Hardware RUILtopic deel 9, gaat hier geen geld over de balk en is het alleen maar om mensen met jouw ouwe zooi blij te maken :)

Te geef:

Héél veel 486 spul, een moederbord, een (kapotte) CPU, 6 MB geheugen, 2 HDD's (totaal 500 MB), soundkaart, CD-ROM speler.

Gevraagd

Enig vorm van homecomputer, dus Amiga, Atari ST, Commodore 64/128/128D, wat je maar hebt. Een 128 heeft mijn voorkeur.

BTW: Als dit in V&A kan, dan mag van mij het topic dicht, maar ik d8 niet dat V&A een Gratis Af Te Halen optie had, afgezien van de weinige bezoekgraad van V&A.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 16:05

Geckoo

Good news, everyone!

bij het grote hardware ruiltopic gaat het (officeel) ook nooit met geld hoor.
dut is gewoon een een ruil topic dus ik denk dat het gewoon in het ander topic kan...
just 2 cents

je vraagt een amiga en je wilt een 468 kwijt. of slaat ik em nou mis? (de plank)

[ Voor 20% gewijzigd door Geckoo op 07-12-2003 14:59 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Lees de topicstart van: Het grote oude hardware RUILtopic deel 9

Er gaat daar ook geen geld over de balk (posts die dat voorstellen worden getrashed) en je kunt er ook zat troep gratis aanbieden. Gaarne dus je post daar te doen :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.