Logitech Cordless Desktop MX nog nut om te kopen?

Pagina: 1
Acties:

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:42
)Ik wou eigenlijk een nieuw toetsenbord en muis, ik wou eigenlijk gaan voor de Logitech Destkop MX cordless.
Maar heeft het nog wel nut om op dit moment een logitech Destkop te kopen. Hij is al een tijdje uit en ik weet helemaal niet wanneer logitech met hun nieuwe serie komt... Er is al een MX900 maar die wil ik niet, te duur :P en niet echt beter dan MX700. Ik weet ook dat Logitech een nieuw toetsenbord heeft uitgebracht in combinatie met de mX900 maar die is op dit moment nog te duur (223 euro 8)7 )

Ik kon hier niks over vinden op Got en ik weet ook helemaal niet veel van cordless muizen en toetsenborden combo's af... Ik heb allltijd een gewoon toetsenbord met draad en een muis met draad gehad. Dit deed ik omdat ik gamen belangrijk vond, maar nu wordt gamen voor mij niet zo belangrijk meer... alhoewel het schijnt te zijn dat je met de mx700 ook heel goed kan gamen. Ik heb ook gehoord dat Microsoft wel goede combo's had van draadloze muis en toetsenborden.

Ik wil dus gewoon weten of het wel nog nut heeft om op dit moment een Logitech Cordless Desktop MX te kopen?

Ik vraag dit omdat ik vorig jaar (of 2 jaar terug weet niet meer precies) op de HCC een nieuwe muis ging kopen en toen was logitech net met hun nieuwe seriue op de markt en een vriend van mij had een dual optical en die zei dat hij erg goed was en die heb ik toen maar gekocht, omdat een verkoper mij vertelde dat hij beter was dan de nieuwe serie 8)7. Achteraf dus spijt van kunnen hebben |:(, want ik vind de MX serie veel fijner dan de dual optical...

[ Voor 3% gewijzigd door STIMPPYYY op 07-12-2003 14:28 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Koop een keyboard en muis die jij fijn vind werken. Wat boeit het of het oude kneut is of niet (bij wijze van spreken). Als het werkt is het toch goed?

Verwijderd

Terw_Dan schreef op 07 december 2003 @ 14:39:
Koop een keyboard en muis die jij fijn vind werken. Wat boeit het of het oude kneut is of niet (bij wijze van spreken). Als het werkt is het toch goed?
tjah de MX serie is zeker mooi en erg handig. Voelt zeer lekker aan. Als je dat mooi vindt/fijn vindt koop je hem toch gewoon :?
Ik weet by the way niet wanneer ze met een nieuwe serie komen.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:31

Sick Nick

Drop the top!

Het toetsenbord is perfect, daar ram ik nu zelf ook op. Of je perse een draadloos/optische muis wilt moet je zelf bepalen. Ik had eerst een cordless mouseman wheel (ultiem model) maar die raakte toch versleten dus nu een MX500 muis. Bevalt prima. De MX700 en MX900 zijn hetzelfde model maar dan radio of bluetooth verbonden.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit lijkt me een keuze die je alleen zelf kan maken. Wij kunnen wel zeggen dat we het een goed setje vinden, maar dat is toch persoonlijk. Als jij liever een nieuw model wilt zal je nog wel even moeten wachten, want ik heb ze ook nog nergens aangekondigd gezien (behalve die Logitech diNovo Media Desktop natuurlijk, maar daar betaal je ook veel voor) :)

• STIMPPYYY
Ja het is idd meer persoonlijk. Het gaat me eigenlijk meer om desing en het fijnere typen van het toetsenbord, maar ik wil er zeker ook niet op achteruit gaan qua muis.

[ Voor 25% gewijzigd door STIMPPYYY op 07-12-2003 15:51 ]

• ooge
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-10-2022
ik heb er zelf eentje van microsoft. typt en muist heerlijk en ik vind hem qua design mooier als die van logitec, en hij is nog goedkoper ook :) (50€ ofzo)
Afbeeldingslocatie: http://www.barebonecomputers.co.uk/acatalog/MicrosoftWirelessMouseOptical.gif

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-05 18:22
ooge schreef op 07 december 2003 @ 17:32:
ik heb er zelf eentje van microsoft. typt en muist heerlijk en ik vind hem qua design mooier als die van logitec, en hij is nog goedkoper ook :) (50€ ofzo)
[afbeelding]
Ja, maar die heeft zo'n vernarde delete knop en dergelijke... Dat werkt toch niet lekker, of is het gewoon wennen?

Verwijderd

leon1 schreef op 07 december 2003 @ 17:36:
[...]

Ja, maar die heeft zo'n vernarde delete knop en dergelijke... Dat werkt toch niet lekker, of is het gewoon wennen?
Ik heb ook zo een toetsenbord, en ik wist niet dat bijv de delete zo was. Maar het maakt niet zo veel uit. Je wend er snel aan.. Het is juist makkelijker om zo een grote del. te hebben.

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Ik heb zo'n MX-set op mijn werk aan mijn laptop geknoopt
Een van de redenen was dat de muis groot is, wat ik nodig heb om geen kramp te krijgen.
Mijn grootste bezwaar als UNIX-beheerder dat de "|" niet op zijn normale plaats zit, zodat ik bij het opzetten van een pipe nog wel eens per ongeluk een <ENTER> doe, zodat het commando loopt zonder de volgende filter. Nou ja, doen we 't nog een keertje met filter.
Nooit spijt gehad.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:15

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik ben sinds gisteren een trotse eigenaar van deze set: http://www.logitech.com/i...ountryid=12&languageid=13

De MX-900 is stukken beter dan de 700 :) Het kan me eerlijk gezegd niet boeien dat Logitech binnenkort met een nieuwe serie uitkomt. Ik vind deze set mooi om te zien, werkt goed en tikt en muist erg plezierig :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• STIMPPYYY
hoezo is de mx900 beter dan?

Ik dacht dat er geen verschil was met de mx700 en mx900 behalve dan dat de mx900 bleutooth heeft, dus een groter bereik.

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:15

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

De MX900 heeft idd Bluetooth aan boord, maar het valt me op dat de muis vrijwel geen last heeft van lag in tegenstelling tot mijn MX-700.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• STIMPPYYY
ow oke :P

Dan moet ik je maar geloven want ik heb nu een MX900 destkop bleutooth besteld ;) :9

[ Voor 3% gewijzigd door STIMPPYYY op 08-12-2003 15:07 ]

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:08
heb sinds de HCC ook de CL desktop MX.

hiervoor had ik de cordless dekstop I-touch.

maar ik vind em echt SUPER!! keyboard is echt heel fijn!
typt relaxed, en niet zo'n herrie ram-plank, maar lekker gedempte toetsjes.
de muis ook fijn, kan nu vanuit bed lekker muizen, op elke ondergrond!

2 dingen waar ik wel even aan moet wennen denk ik:
- 'k vind de muis wat zwaar...
- van mij had het toetsenbord wel wat schuiner mogen staan... nu zelfs met de pootjes uit vind ik em nog behoorlijk recht staan...

maar ik gebruik em nu al een tijdje, en wil nu al niet meer anders O+

• STIMPPYYY
Het is idd een zware muis, de mx700 die ik had gevoeld. Ik denk wel dat het went, misschien wordt hij een stukje lichter door het verzwaarde element eruit te halen B)

Verwijderd

bah.. microsoft..

Logitech DiNovo aan de macht !!!!!!

Supper strak design, en een los mediapad (numpad) alles bluetooth, en de nieuwste nog niet los verkrijgbare MX900 !! + oplader

Ik vindt hem geweldig... Wel een flink prijskaartje €299,-

Ik had het er voor over. Maar dan heb je ook ECHT iets!

Maar ik las dat je het te duur vond, De voorganger heb ik ook. Ook een heerlijk toetsenbord met muis. Alleen geen oplader. Dat was de Logitech Navigator optical d8 ik.. Zwart met grijs. En ook een zeer lekker muisje. Het is alleen geen MXje

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 03:18 ]

Pagina: 1