Timelezz,
In jouw topic mis ik een klein beetje informatie - je geeft namelijk wel aan wat je doel is, en terwijl dat heel belangrijk is, is het op GoT minstens net zo belangrijk dat je ook aangeeft:
- Wat je zelf al geprobeerd hebt om je doel te bereiken. Oftewel - waarop heb je al op gezocht, heb je al in de FAQ gekeken, en wat was het resultaat van de dingen die je geprobeerd hebt ? Neem deze ook eventjes op in je topic start zodat wij weten wat je al gedaan hebt.
- Geef aan wat precies je probleem is - je geeft nu namelijk wel aan wat je wil bereiken ('aan je persoonlijke map'), maar niet wat je daar toe belet. Oftewel - het antwoord op dit topic kan niet veel anders zijn dan: "OK, success!" en ik betwijfel ofdat dat je vraag is.
Als ik ga gokken kan ik wel raden wat je probleem is - je krijgt waarschijnlijk:
Ik krijg de melding 'access denied' bij het openen van een map? - dit probleem staat in onze mooie FAQ en dus zou ik zeggen, begin daar eens mee.
Mocht hierna je probleem toch nog niet opgelost zijn, of ik heb verkeerd gegokt, open dan gerust een nieuw topic. Probeer dan wel bovenstaande tips in mee te nemen - de kans dat ik een 2e keer fout gok is namelijk heel groot