Ik heb met PartitionMagic een niewe partitie gemaakt. Als ik in verkenner de schijf nu aanklik vraag windows(XP) of ik hem wil formateren. Dit is absoluut niet de bedoeling! Als ik in PM de partitie benader dan geeft ie aan dat de partitie voor de helft vol is. Mijn data is dus niet weg maar niet te benaderen door windows. Het formaat is FAT-32. Moet ik de partitie nog activeren ofzo?
Verwijderd
2 stappen zijn altijd nodig:
- partitioneren
- formateren
Is de partitie wel leeg? Gewoon formateren met Windows XP en anders even kijken met de diskmanager (start > uitvoeren : "diskmgmt.msc"
- partitioneren
- formateren
Is de partitie wel leeg? Gewoon formateren met Windows XP en anders even kijken met de diskmanager (start > uitvoeren : "diskmgmt.msc"
kijk eens even of het geen hidden partitie is, daar heeft windows soms nog wel eesn moeite mee
Formateren is echt het laatste middel omdat ik dan al mijn data kwijt ben. Ik heb hem voor de zekerheid nog maar eens omgestart en helpt niets. Het is idd FAT-32. Hoe kan ik zien of hij hidden is?
Het gekke is dat wanneer ik in PM de functie partitie delen aanklik hij de data wel ziet. Maar ik weet niet of ik nog verder moet gaan zitten kloten met omdelen enzo
Het gekke is dat wanneer ik in PM de functie partitie delen aanklik hij de data wel ziet. Maar ik weet niet of ik nog verder moet gaan zitten kloten met omdelen enzo
dolf, als windows je partitie niet kan benaderen, kan windows in een dosbox dat ook niet hoor 
enne:

^^ is er niet voor niks
enne:
^^ is er niet voor niks
[ Voor 41% gewijzigd door HunterPro op 07-12-2003 13:44 ]
Pagina: 1