Toon posts:

Welke PCMCIA kaart te kopen voor 54mbit wifi

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zoals in een andere topic ( wireless pcmcia kaart probleem )(negende reply) te lezen is doet mijn cardbus adapter van smc het niet goed. Er is een waarschijnlijk een conflict tussen mijn laptop en de kaart, of de driver van de kaart. Ik wacht nog een reactie van smc af (heb net een adviser software mijn systeem laten checken en heb het naar ze toegestuurd (op verzoek) nadat een nieuwe beta driver het ook niet deed)

Het komt er iig waarschijnlijk op neer dat ik een nieuwe kaart moet kopen / deze omruilen in de winkel. Al dit gezeik heeft me al veelste veel tijd gekost, dus ik wil nu graag dat het goed komt.... welke kaart raden jullie me aan, in dezelfde prijsklasse?????

Verwijderd

Sorry, maar we gaan je niet zomaar goede kaarten aanraden in een topic waaruit blijkt dat je zelf weinig/niets aan vooronderzoek gedaan hebt.
We verwachten dat je gewoon zelf je hardware kan uitkiezen. Als je bang bent voor problemen zoals met die SMC kun je de dealer wellicht benaderen met het verzoek even een aantal kaartjes te proberen.

Lees ook eens wat reviews: http://www.google.nl/sear...fi&btnG=Google+zoeken&lr=

Succes d'rmee :)

Dit topic is gesloten.