Ik heb een andere hard disk in mijn computer gezet. Als ik de computer nu opstart krijg ik de melding "Primary hard disk drive 1 not found" Ik kan dan F1 geven om door te gaan of F2 om naar de Bios te gaan. Als ik F1 geef dan start windows gewoon op en heb ik nergens last van. Als ik in de Bios kijk staat mijn hard disk er ook gewoon in. Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Drive staat in slave-mode ?
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Verwijderd
Heb je wel de andere harddisk ingesteld als master/slave (afhankelijk van opstelling) en aangemeld in de bios (detect harddisk of op Auto zetten) ?
Neem ook een kijkje in OM FAQ/Beleid
Neem ook een kijkje in OM FAQ/Beleid
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 12:09 ]
Zet alle kanalen eens op AUTO in de BIOS?
Heb zo'n idee dat de schijf gewoon primary slave of secondary master is, daarom vindt ie de primary master niet. Maar op zich kan ie er blijkbaar wel van booten -> check je bootvolgorde maar eens in je BIOS.
Heb zo'n idee dat de schijf gewoon primary slave of secondary master is, daarom vindt ie de primary master niet. Maar op zich kan ie er blijkbaar wel van booten -> check je bootvolgorde maar eens in je BIOS.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Alles staat op AUTO in de Bios en de jumper staat op Master. De boot volgorde zit op floppy -> hard disk.
Volgens mij alles goed dus, of mis ik iets?
Volgens mij alles goed dus, of mis ik iets?
Wat er aan de hand kan zijn is dat je harde schijf nog aan het initialiserenb is en het mobo hem al wil benaderen. Ommdat de HD nog niet klaar is wordt hij niet gevonden.
Vroeger kon je een delay voor dat soort zaken instellen.
Vroeger kon je een delay voor dat soort zaken instellen.
Do as I say, don't do as I do.
Ik denk dat je nu moet partitioneren (FDisk)
eagle
Pagina: 1