Toon posts:

That's Write type Lead Data01 problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, De That's Write (TW) schijf is niet goed te branden en hapert vaak midden in een film of geeft haperingen aan het einde. Dacht eerst dat het aan de totale lengte lag van de films dus heb ik hem verkleind middels DVD2ONE tot 4272Mb (eerst 4430Mb). Dit gaf geen oplossing. Werkte met een NEC 1300A sw. 105 V6) waarin de readme staat dat Lead Data 01 wordt ondersteund. Heb daarna een Pioneer 106 met sw 107 gekocht, hetzelfde probleem. Nu heb ik een plextor gekocht omdat ik niet voor een gat te vangen ben en al behoorlijk veel ervaring heb op dit gebied. De plextor 708 met sw 102 werkt perfect met de TW's maar nu komt het volgende probleem om de hoek kijken. De gebrande schijven zijn nu helemaal perfect en werken op elke DVD speler, maar zijn niet meer te kopieren, hij leest ze wel in met DVDDecrypter maar is on the fly niet te kopieren. Werk met verschillende andere media als Arita +R, Princo Agrade, Thats' +R Data Write, allen in 4 speed uitvoering en geven dit probleem niet. Het gekke is dat ik deze TW schijven aan andere ook heb meegegeven die met verschillende spelers werken en dit probleem dus niet hebben:

Mijn configuratie is als volgt;
Headstart P4 3G HT
512Mb
Plextor en Pioneer 106
Windows XP Home

Ik hoop erop dat er iemand is die mij hier iets over kan vertellen.

Vista