Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al anderhalf jaar een ericsson T66 maar sinds kort vind hij helemaal geen netwerk meer. Ik heb de telefoon al teruggezet naar de fabrieksinstellingen maar dat mocht niet baten. Tevens heb ik de simkaart al in een andere telefoon geprobeert op de zelfde plek maar die vond wel gewoon een netwerk. Ook heb ik een simkaart van een andere provider geprobeert in de T66, maar ook dit werkte niet
Daarna heb ik de hele telefoon maareens schoongemaakt en gekeken of er geen breuk in de antenne zat. Ook dit was niet het geval.
Ik heb al op allerlij plaatsen gezocht naar netwerk, maar telkens vind die niks, het valt me ook op dat hij snel stopt met het zoeken van een nieuw netwerk.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem op kan lossen, opsturen naar ericsson heb ik weinig zin in omdat mijn garantie is verlopen en dit geen goedkoop geintje zal gaan worden ben ik bang...

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11 11:23

T-Junkie

user brain not connected...

ik zou als ik jouw was bij een ericsson service punt gaan en daar naar informatie vragen en de oplossing...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sony ericsson gemaild en zij raadden mij ook aan om langs een servicepunt te gaan. Nadeel van een servicepunt opzoeken is dat het dichtstbijzijnde service punt meer dan een uur reizen van mijn huis af ligt... Daarom doe ik het liever zonder service punt. Ik woon in Arnhem, maar volgens de gegevens die ik tot nu toe van ericsson heb zit hier geen servicepunt in de buurt.

Ik heb net de telefoon nog eens opengeschroefd. Ben even de antenne verder gaan doormeten en kwam erachter dat het geen verschil maakt of ik de antenne erop heb zitten of niet. Daarna maareens op de contactpuntjes gaan meten en tot de conclusie gekomen dat daar helemaal geen stroom doorheen loopt. Dit lijkt mij niet helemaal normaal. Denk dus dat de antenne controller ofzoiets kapot is, maar op de printplaat is niks aan schade te zien.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen fixen want ben echt bang voor een veelste hoge rekening van ericsson.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2003 18:37 . Reden: extra info ]

Verwijderd

Topicstarter
LOL, liet net mijn telefoon goed hard op de grond stuiteren. Toen d8 ik laat ik voor de lol eens kijken of die het nu wel doet. Enja bij een wonder doet die het :D :D :D :D

best apart allemaal :D

En weer kaduuk 10min later :?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2003 21:38 . Reden: weer kaduuk ]

Verwijderd

Zeer bekend probleem met Sony Ericsson toestellen.

Bij mij was de oplossing na dat ik hem 2 keer heb opgestuurd een nieuw toestel aan te schaffen. (en dus geen sony ericsson)

Het heeft iets te maken met een netwerkprotocol waardoor de ericsson geen netwerk kan vinden e.d.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 22:21:
Zeer bekend probleem met Sony Ericsson toestellen.

Bij mij was de oplossing na dat ik hem 2 keer heb opgestuurd een nieuw toestel aan te schaffen. (en dus geen sony ericsson)

Het heeft iets te maken met een netwerkprotocol waardoor de ericsson geen netwerk kan vinden e.d.
offtopic:
Hé Henry_F,

Tijd niet gesproken...

Omdat jij een minder prettige ervaring met (S)E heb gehad, wil niet zeggen dat elke (S)E slecht is.
Wees eens objectief!!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de printplaat aan de achterkant van de antenne opgevult met foam zodat alle chipjes goed aangedrukt worden. Hierna werkt de telefoon gewoon weer goed. Ik hoop dat andere mensen hier nog wat aan kunnen hebben.
Pagina: 1