Canon 10d + BG-ED3 doet erg raar

Pagina: 1
Acties:

• dustin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-08-2025
Ik zit met een klein probleem. Mijn 10d heb ik gekocht samen met een Grip BG-ED3 (voor 2 batterijen) waardoor ik 2 hele dagen lang foto's kan maken zonder te moeten bij laden.

Soms gaat mijn camera erg raar doen als de grip er op zit. Mijn standaard programma's worden de handmatige en de handmatige de standard. Programma M kan ik niet meer gebruiken omdat mijn display dan begint te knipperen. Flits gaan spontaan af.

Zonder grip heb ik geen problemen.

Bij navraag bij de winkel waar ik de grip heb gekocht zeiden ze dat ik naar firmware 2.0 overmoest gaan. Heb ik gedaan en toen ging het weer even goed (misschien toeval).

Zit dit probleem zou in de camera of in de grip? Heeft iemand anders ook dit probleem gehad?

Verder is het een schitterende camera en maakt super foto's.

MacMini M1, 15" Mac Book Pro, 16GB Memory, Canon 5D Mark II, Commodore 64

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:51

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

• CrushOne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

zo kun je alles wel onder accesoires gaan zetten
zo'n vraag verdiend toch een appart topic :? (ook handiger als er iemand op searched)

ontopic:
ik heb geen BG-ED3 dus zou het niet weten. Ook nog nooit van dit probleem gehoord. Wat zegt canon er zelf van?

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Waarom zou dit probleem in een topic over accessoires moeten?

Ik heb zelf wel een BG-ED3, maar geen 10D. Bij mij werkt alles prima, alleen is er ooit door de vorige eigenaar limonade over de grip heen gegooid ofzo, het sterretje blijft soms een beetje plakken :D 1 keer indrukken en het werkt weer.

Tsja, waar ligt dit aan, als ik mag gokken, gok ik de 10D, daar kan het meeste mee mis zijn natuurlijk. Ken je niet iemand bij wie je dit kan testen? Of dat ze bij die winkel waar je bent geweest 's kijken of zij het probleem kunnen reproduceren met een andere BG-ED3 en een 10D?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-01 14:41
Eeh je grip of 10D is stuk :) Ze doen iig niet wat ze horen te doen. Ff naar Canon bellen dus, de winkel lijkt niet al te cluevol :?

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-02 15:40

vinnie1908

Appel != peer

bartvb....bedankt voor je inzichtelijke opmerking

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Pagina: 1