Toon posts:

[P4] Opstart probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn computer start ineens ontzettend traag op. Als je de computer opstart blijft hij voor ongeveer 30sec tot een minute hangen op de Intel opstart schermpje. Normaal deed hij hierover maar 1 seconde ofzo. Ik heb geprobeerd om het met de bios te veranderen maar het is niet gelukt. Heeft iemand anders nog ideeen hoe ik dit weer normaal krijg?

Moederbord = Intel D85OEMV2
Processor = Intel Pentium 4 2.53Ghz

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-08 08:24
Welkom op GoT :)

Als ik jou was zou ik even kijken of in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter wat nuttige informatie staat. Meestal staan daar een aantal nuttige links bij die je verder kunnen helpen.

Wat heb je verder al geprobeerd? Is er iets veranderd in je configuratie? Geheugen bijgeplaatst oid? Wat heb je geprobeerd te veranderen in de bios? Haal er eens wat geheugen uit, boot koud en probeer opnieuw. Probeer zo systematisch dingen uit te sluiten en post hier je resultaten. Kans op slagen is dan veel groter dan zo'n beknopte vraag in de lucht :)

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem begon toen ik mijn xp opstart schermpje heb veranderd. Dus dacht het te verhelpen door the formateren en alles er nieuw op te zetten. Maar het probleem is her nog.

Wat ik gedaan heb is xp opnieuw erop gezet. En in de Bios Fast boot aan gezet. Ik probeer koud te booten als ik tijd heb.

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Mischien staat je HD en CD op auto detect.

Stel die is manual in in je bios en kijk dan is wat ie doet. Mischien wil ie de zooi niet lekker herkennen.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eigenlijks niks veranderd in de bios voordat het probleem begon Dus ik denk niet dat het daar aan ligt. Maar ik kan het wel proberen. Het begon direct naar dat ik het opstart scherpje heb veranderd van de window XP boot. Ik ga vanacht koud te booten om het zo te vinden. Ik laat de result weten als ik klaar ben.