Het spijt mij verschrikkelijk.
Ik zal nog een poging doen ( ik ben ook maar iemand die nu even de weg kwijt is)
AMD Duron 1300
American technologies
AMI BIOS
256MB RAM
gaat dus om een geforce 5200 FX 128MB
wat ik heb gedaan in BIOS :
VGA onboard gedisabled
Assign IRQ to VGA aangezet
In eerste instantie, de eerste keer, starrte de comp gewoon netjes op en bleef beeldscherm aanstaan.
Nieuwe hardware geinstalleerd blabla.
Daarna deed ie een reboot.
(tijdens dit alles was het beeldscherm wel vervormd, overal waar je de muis overheen haalde werd het blurry zegmaar.)
Na die reboot schakelede het beeldscherm zichzelf uit.
Ook niet meer aan te krijgen met een reboot.
Dus kaartje er weer uit en BIOS aangepast zoals in die FAQ was beschreven, maar met de kaart erin wil hij heeft beeldscherm gewoon niet meer pakken, blijft op een standby modus en springt dus niet aan zoals normaal bij een boot.
Ik zal nog een poging doen ( ik ben ook maar iemand die nu even de weg kwijt is)
AMD Duron 1300
American technologies
AMI BIOS
256MB RAM
gaat dus om een geforce 5200 FX 128MB
wat ik heb gedaan in BIOS :
VGA onboard gedisabled
Assign IRQ to VGA aangezet
In eerste instantie, de eerste keer, starrte de comp gewoon netjes op en bleef beeldscherm aanstaan.
Nieuwe hardware geinstalleerd blabla.
Daarna deed ie een reboot.
(tijdens dit alles was het beeldscherm wel vervormd, overal waar je de muis overheen haalde werd het blurry zegmaar.)
Na die reboot schakelede het beeldscherm zichzelf uit.
Ook niet meer aan te krijgen met een reboot.
Dus kaartje er weer uit en BIOS aangepast zoals in die FAQ was beschreven, maar met de kaart erin wil hij heeft beeldscherm gewoon niet meer pakken, blijft op een standby modus en springt dus niet aan zoals normaal bij een boot.