Toon posts:

Total Club Manager 2003

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jaja. ik heb sinds maart dit spel aangeschaft, maar kan het nog steeds niet spelen.

Doe de TCM CD in mijn DVD-Rom... Rustig laten installeren...
Maar als ik het .exe (snelkoppeling) dubbelklikt!. Dan gaat hij zeuren dat mijn TCM2003 CD-ROM er niet in zit. Terwijl hij gewoon in mijn DVD-ROM aanwezig is...

Total Club Manager 2003 is zoals jullie konden lezen legaal gekocht.

Wat kan/kunnen de oplossing(en) hiervoor zijn?

Met vriendelijke groeten.

Champy2004

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:29
Als je een andere cd-speler of brander heb, zou ik hem daar eens in proberen. Al eens op een andere computer geprobeert?
offtopic:
En je kunt altijd nog iets minder legale mogelijkheden onderzoeken :+

Verwijderd

Topicstarter
IceEyz schreef op 07 december 2003 @ 11:36:
Als je een andere cd-speler of brander heb, zou ik hem daar eens in proberen. Al eens op een andere computer geprobeert?
offtopic:
En je kunt altijd nog iets minder legale mogelijkheden onderzoeken :+
Ja ook dat heb ik gedaan. Op 6 verschilende computers. Maar altijd krijg ik "Insert TCM03 disk" te zien :'(

Verwijderd

het zijn 2 cd's he, allebei al geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Axelfoley > Sorry hoor maar ik heb er maar 1

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:10

Sherlock

No Shit

Hehe, dat krijg je als je zondigt he ;)

Heb je al op de site van de makers gekeken? Wellicht dat er daar iets over staat?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• Annihilator17
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11-2024
Volgens mij heb je gewoon een productiefout! Erug sjit. Trug brengen heeft nu geen zin meer. Maar bij de installatie vraagt ie dan voor cd2? oftewel beindig je de installatie wel goed? Anders moet je s proberen het spel te cracken. Dan heb je de cd niet nodig

Verwijderd

Topicstarter
Heb het spel gekocht. Geseald enal. maak het open zie ik 1cd en 1 handleiding erin. Doe de cd erin en even later start de autorun op. Ik ga installen en dat verloopt soepel. (Hij vraagt niet voor cd2, dus ik heb er ook geen 2e cd nodig). Even later is ie klaar met installeren en geeft hij mij de melding dat het met succes is geinstalleerd en dat ik het spel kan opstarten, via de shortcut op mijn desktop. Ok ik dubbelklik er op en even later krijg ik dit te zien.

Afbeeldingslocatie: http://pic9.picturetrail.com/VOL264/1692895/3251092/39869007.jpg

En een cd crack voor te downloaden heb ik zojuist ook geprobeerd zonder s6. Hij blijft steeds erom zeuren dat mijn CD niet in mijn DVD-rom / writer zit

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2003 14:14 ]

Pagina: 1