Toon posts:

lens camera stuk ?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heey,

haalde deze avond mijn camera uit zijn dockingstation namelijk de..

"casio exilium z3"

en tot mijn grote schrik stond de lens uitgeschoven (wat niet hoort)
en tot mijn nog grotere schrik zag ik dat de lens gebogen was..

lens bestaat uit 3 delen die uit elkaar schuiven nu was het 3e stukje (aan het einde) een beetje aan 1 kant tever naar buiten gekomen..
(camera ging aan en meteen weer uit als je hem aan probeerde te zette)

nu heeft mijn vader hem weer voorzichtig teruggeduwt..
maar nogsteeds hetzelfde zet ik de camera aan heel ff wit beeld en dan meteen weer op zwart en de lens beweegt niet die blijft maar uitgeschoven..

de lens zal wel stuk zijn is mijn conclusie ?
nu mijn vraag kunne ze dat zo maken en zou dat veel kosten en hoelang zal zoiets duren ?

m. vr. gr.

Jer

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 06 december 2003 @ 23:29:
nu mijn vraag kunne ze dat zo maken en zou dat veel kosten en hoelang zal zoiets duren ?
Ik denk dat een fotograaf je iets meer kan vertellen.... maar echt duidelijkheid kan je pas hebben als je hem laat opsturen/opstuurt

Verwijderd

Topicstarter
WFvN schreef op 06 december 2003 @ 23:31:
[...]

Ik denk dat een fotograaf je iets meer kan vertellen.... maar echt duidelijkheid kan je pas hebben als je hem laat opsturen/opstuurt
jaah hmm, ben ik hem natuurlijk weer een tijdje kwijt, ahh egt klote is dit, over 1,5 week ga ik al op vakantie.. :(

weet iemand hier een antwoord of een andere website waar ze maybe meer info kunne geven ?

tx

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:07

job

reken bij een reperatie zeker op een maand.

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Je kan naar de fotograaf gaan en vragen hoeveel geld dit ongeveer kost. En ook of ze dan zeker weten of die dan gemaakt is (soms betaal je en dan krijg je hem nog steeds met hetzelfde euvel terug). Je kan ook vragen om een tijdelijk vervangend toestel.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Vraag dat bij een reperateur.. Ook al kost het 5 maanden, dan nog is het nutteloos dit op een forum te vragen. Je hebt geen keus dan hem te laten repareren. Lullig dat het vlak voor de vakantie is, maar een forum is er niet voor een vraag die je met een telefoontje naar een reperateur beantwoord kan krijgen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.