Ik heb gezocht maar niks gevonden dat de oplossing is.
Ik draai winXP SP1 op:
MSI KT7 Delta
XP 2500+
Radeon 9600 Pro
512 MB PC 3200
Nu heb ik het probleem dat windows als ie net 4 seconden de desktop laat zien gaat rebooten. Na deze reboot gaathet opstarten wel goed. Dit probleem heb ik alleen als de pc 10 minuten heeft uitgestaan. als ik hem 8 uur aan heb en hem ga rebooten gaat alles goed.
In het logboek heb ik 2 foutmeldingen vlak na elkaar die duidelijk de oorzaak zijn:
Iemand die weet hoe dit is op te lossen. Zonder herinstalatie van XP. Want ik heb net het probleem MSI / Radeon opgelost en geen zin om opnieuw te beginnen.
Ik draai winXP SP1 op:
MSI KT7 Delta
XP 2500+
Radeon 9600 Pro
512 MB PC 3200
Nu heb ik het probleem dat windows als ie net 4 seconden de desktop laat zien gaat rebooten. Na deze reboot gaathet opstarten wel goed. Dit probleem heb ik alleen als de pc 10 minuten heeft uitgestaan. als ik hem 8 uur aan heb en hem ga rebooten gaat alles goed.
In het logboek heb ik 2 foutmeldingen vlak na elkaar die duidelijk de oorzaak zijn:
enType gebeurtenis: Fout
Bron van gebeurtenis: PerfNet
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 2004
Datum: 5-12-2003
Tijd: 11:49:19
Gebruiker: n.v.t.
Computer: XP
Beschrijving:
Kan de Server-service niet openen. Prestatiegegevens van de server zullen niet worden geretourneerd. De geretourneerde foutcode is een DWORD 0-waarde.
Gegevens:
0000: 34 00 00 c0 4..À
Ik heb de WMI-prestatieadapter uitgeschakeld maar dit lost het probleem niet op.Type gebeurtenis: Fout
Bron van gebeurtenis: Perflib
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 2002
Datum: 5-12-2003
Tijd: 11:49:29
Gebruiker: n.v.t.
Computer: XP
Beschrijving:
De procedure om de WmiApRpl-service in DLL-bestand C:\WINDOWS\System32\wbem\wmiaprpl.dll te openen, heeft langer geduurd dan de vastgestelde wachttijd. Er is mogelijk een probleem met dat uitbreidbaar item of met de service waarvan gegevens worden verzameld, of het systeem was mogelijk bezet tijdens de aanroep.
Iemand die weet hoe dit is op te lossen. Zonder herinstalatie van XP. Want ik heb net het probleem MSI / Radeon opgelost en geen zin om opnieuw te beginnen.