Toon posts:

interrupt request foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
de volgende foutmelding krijg ik:
"dit apparaat kan geen vrije interrupt request vinden (IRQ-bronnen) vinden voor gebruik van (code 12).
als u dit apparaat wilt gebruiken, moet u een ander apparaat dat de bronnen gebruikt uitschakelen."

Ik heb al geprobeerd om drivers van de moederbord etc te downloaden maar denk niet dat daar aan ligt. Verder als ik de lpt1 uitschakel krijg ik geen foutmelding.

Doe ik dit niet dan kan ik zelfs het internet niet op, krijg een foutmelding met CM8330 drv

kan iemand mij hiermee helpen ( heb ook gezocht naar CM 8330 maar tevergeefs)

gegroet

buddy

mijn eerste bezoek:)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

buddydeg,

Welkom op GoT :)
Uit je topic ontbreken een aantal dingetjes die eigenlijk noodzakelijk zijn om je iets met je probleem te kunnen helpen.

Zo zien we graag welk operating systeem je precies gebruikt - er zijn meer Windows dan dat jij IRQ's hebt, en dit is op deze manier een beetje moeilijk gokken.

Verder snap ik niet zo goed 'waar' je deze foutmelding krijgt, op welke apparaat? Misschien dat je ook kan vermelden wat er veranderd is sindsdien je dit probleem krijgt? :)

Iig - vul je topic eventjes aan met gegeven informatie, zodat je topic iets meer overlevings kans heeft op GoT :)