Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Twee plexiglas plaatjes en een sheet hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MaxxRide
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-11 20:57
Ik heb een vraag als ik twee plexiglas plaatjes heb en een afdruk op b.v. een overhead sheet of papier, hoe kan ik deze dan het beste tussen twee plexiglas plaatjes zetten? Het kan met schroefjes, dit vind ik niet zo mooi (voor mijn doel). Zou ik ook 1 seconde lijm kunnen gebruiken of beter pritt ofzo? Iemand een idee?

(Ik heb helaas niets in de search gevonden en op google werd ik ook al niet veel wijzer).

If you are not wiping out you are nog pushing enough...

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-11 16:27

FlyEragon

Alien Monkeys

LijM?? btw je mag wel wat duidelijker zijn......

• MaxxRide
Oke, iets duidelijker :+

- twee plexiglas plaatjes
- papiertje met een afbeelding van een cd speler (zodat brander en cd-rom speler er hetzelfde uitzient).

Ik wil nu dus een
code:
1
plexi | papier | plexi

Maar hoe kan ik deze drie componenten het beste verbinden (het achterste plaatje wordt dus aan mijn compu verbonden, de voorste komt voor het papiertje).

Ik hoop dat het nu duidelijk is?

Verwijderd

Okee, wat is het doel ? :? zal er en opening zijn tussen de plexiplaatjes of worden ze geklemd ? Duidelijk is idd wel handig 8)

Volgens mij kan je beter niet gaan lijmen want je ziet dan de opgedroogde lijm weer terug... correct me if i'm wrong... B)

edit:
sorry net iets te laat 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2003 21:43 ]

• MaxxRide
De plaatjes komen inderdaad tegenelkaar aan. En lijmen leek me ook niet echt handig omdat je dat de lijm ziet.

Wordt dan denk ik maar mooie schroefjes uitzoeken ofzo, iemand een idee waar ik die kan kopen :+

Verwijderd

mooiste manier is natuurlijk een raamwerkje waar je de hele boel in klemt (net als dubbel glas), maar ik denk dat niemand je hier een echt goed antwoord op kan geven behalve jij zelf (lijm zou ik in elk geval niet doen omdat je dat ziet als het opgedroogd is)

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:16
Als je een overhead sheet neemt, en je gooit een lading aceton of chloroform op de stukken plexi en de sheet, heb je kans dat het aan elkaar last. Alleen weet ik neit hoe de inkt daarmee overweg gaat...

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-11 10:29

Res-q

Redder in nood?

die lost naar alle waarschijnlijkheid op, de meeste inkt lost op in aceton...

mss dat je iets kunt doen door alleen op de randen aceton/chloroform te smeren?

en zo is het voorspeld!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:03

Twhomp

Stayin' Alive

Wat je kan doen is die twee plexi plaatjes aan de onderkant aan elkaar lijmen. NOG beter zou het zijn een 2x te lange plexi plat dubbel te vouwen.
Je krijgt dan als het ware een A4-reclame staander zonder voet :)

Pluspunt: je kan het vaker gebruiken
Nadeel: misschien (ligt eraan hoe je het doet) gaat te bovenkant uit elkaar staan.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Pagina: 1