probleem met C35i

Pagina: 1
Acties:

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb een Siemens C35i die eigenlijk prima werkt maar als ik er een paar minuten wat mee doe dan reageert het toetsenbord niet meer. Ik kan wel gewoon nog worden gebelt en heb ook niet het idee dat ie 'vast' loopt ofzo alleen het toetsenbord stopt er gewoon mee. Hij reageert gewoon nergens meer op van de een op de andere seconde.
Ohja als ik er een tijd niks mee doe werkt hij daarna gewoon, maar stopt hij er weer mee na een paar minuten...

Zou dit te maken zijn of zal ik hem maar weg gooien...?

[ Voor 15% gewijzigd door Y0ur1 op 06-12-2003 20:03 ]

Verwijderd

Misschien dat een firmware update helpt?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 00:10 ]

• Y0ur1
  • Niet online
naa, maar dan moet ik ook een datakabel hebben :( En hij heeft het goed gedaan, dus denk niet dat het zal helpen.

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Ik denk dat het 'print-matje' erg vuil is of los zit. Ik weet niet of je de foon zijn leven wil riskeren door hem open te maken? Ach, als je hem anders toch weggooit...

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-05 19:19

bloasfist

Slot-A Crew

Ojjorz schreef op 07 december 2003 @ 00:23:
Ik denk dat het 'print-matje' erg vuil is of los zit. Ik weet niet of je de foon zijn leven wil riskeren door hem open te maken? Ach, als je hem anders toch weggooit...
Ik heb zelf ook een c35(i), en die is al talloze keren open geweest, en doet het nog steeds perfect. Daarmee riskeer je dus echt niet z'n leven hoor. Die siemensen zijn taaie apparaten!

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

bloasfist schreef op 07 december 2003 @ 00:32:
[...]

Ik heb zelf ook een c35(i), en die is al talloze keren open geweest, en doet het nog steeds perfect. Daarmee riskeer je dus echt niet z'n leven hoor. Die siemensen zijn taaie apparaten!
Ik wist niet of er van die covers opzaten, of dat hij met schroefjes vastzit. Mijn telefoon zit bijvoorbeeld aan elkaar gelijmt, die krijg je dus niet uit elkaar. Maar als dat makkelijk kan: Het is het proberen waard!

• Y0ur1
  • Niet online
Ik ga hem maar eens open maken, heb toch niets te verliezen...

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Ik heb die telefoon ook gehad en heb ook de cover een aantal keer verwijderd: geen enkel probleem. Er zitten een soort "weerhaakjes" aan de binnenzijde die je opzij moet duwen. Dan gaat ie zonder problemen open.

Succes is een keuze

• Y0ur1
  • Niet online
Nou ik heb hem helemaal schoon gemaakt maar hij doet nog steeds hetzelfde :(

• Falskdansker
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
zijn de verbindingen van/naar de toetsen niet beschadigd?

/EDIT: En heb je hem de afgelopen tijd laten vallen of iets dergelijks?

[ Voor 40% gewijzigd door Falskdansker op 08-12-2003 16:01 ]

Steam

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:39
Kan ook software matig zijn.

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Kan idd software matig zijn. Ik had hetzelfde als de toetsenblokering aan stond. Geen beeld meer, maar de toetsen werkte nog gewoon. Als ik de accu loskoppelde en daarna weer aansloot werkte hij weer perfect.
bij mij lag het eraan dat ik een nieuwere simkaart gebruikte dan waarvoor ie gemaakt was.
Misschien dat dit bij jou ook is. Miosschien is een biosupdate toch handig en zo niet. Genoeg goedkope Gsm te koop de laatste tijd

>Systeemspecs<

• Y0ur1
  • Niet online
Nimrod|IA schreef op 08 december 2003 @ 16:20:
Kan idd software matig zijn. Ik had hetzelfde als de toetsenblokering aan stond. Geen beeld meer, maar de toetsen werkte nog gewoon. Als ik de accu loskoppelde en daarna weer aansloot werkte hij weer perfect.
bij mij lag het eraan dat ik een nieuwere simkaart gebruikte dan waarvoor ie gemaakt was.
Misschien dat dit bij jou ook is. Miosschien is een biosupdate toch handig en zo niet. Genoeg goedkope Gsm te koop de laatste tijd
Ik heb mijn simkaart er uit gehaald, en speel een tijd een spelletje en dan doet hij het weer :(. Maar ik heb helaas geen datakabel dus kan er geen nieuwe software op zetten ...

• Y0ur1
  • Niet online
johannesmvp2 schreef op 08 december 2003 @ 16:00:
zijn de verbindingen van/naar de toetsen niet beschadigd?

/EDIT: En heb je hem de afgelopen tijd laten vallen of iets dergelijks?
Nee zeker niet laten vallen. En de verbindingen zijn gewoon goed denk ik. Hij werkt een tijd perfect, en dan opeens pats van de een op de andere seconde stopt het toetsenbord er mee.
Pagina: 1