Toon posts:

MSN kan geen verbinding traceren : 0x81000301

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen, ik heb een probleem. Ik heb sinds kort een Router/Dsl modem combinatie van Sitecom. Het ding werkt prima met mijn win2K en tot een paar dagen terug draaide alles perfect. Nu is het opeens zo dat MSN de internet verbinding niet meer kan vinden. Dit is het enige programma dat dit aangeeft. Ik krijg de melding dat MSN geen verbinding heeft kunnen traceren en daarachter staat de volgende "code": 0x81000301

Het bijzondere is dat wanneer ik op een ander systeem, waarop win98 draait, alles wel gewoon perfect werkt. MSN opnieuw installeren heeft geen zin. Evenals bijvoorbeeld dMSN (wat ik ook al heb geprobeerd)

Weet iemand dit te verhelpen?

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-08 15:37

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Welkom op tweakers,

heb je google al geprobeerd?

andere links:
Msn wil niet aanmelden:(
http://www.bigblueball.co...TOPIC_ID=7277&whichpage=2

oftewel:
eerst zoeken, dan pas vragen..

[ Voor 9% gewijzigd door Tukk op 06-12-2003 23:40 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-07 11:33
heb dit toevallig gisteren ook gehad, van alles geprobeerd wat ik maar kon bedenken. opnieuw geinstalleerd, alle register files van msn weg gegooit enz enz.

na wat zoeken bleek dat msn nie de poorten kon gebruiken die nodig was. had intussen ook wat probs met outlook dat tie zeurde dat tie geen verbinding kon maken met inet ook door de dat niet gebruikelijke poorten kon gebruiken.

maar ik had helemaal nix wat die poorten kon blokkeren..... of toch wel, ik doe regelmatig benchmarks (wie niet :P) en zorg er dan voor dat er zo weinig mogelijk aanstaat op de achtergrond. had dus ook zonealarm uitgezet en automatisch opstarten uitgeschakeld. deed voor de gein is ZA opstarten en msn proberen en toen deed tie het en outlook ook 8)7 .

D2 acc: *Mrboomblasterhc