[NFSU] Kan geen auto kiezen aan het begin *

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx-KAEY
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-08 13:06
ik heb need for speed underground net gehad en ik ging underground ;)
na men eerste race gewonne te hebben met de gratishj auto kreegk een filmpje met een vrouwtje ofzow, enniewee

toen kwam ik in een menu waar ik auto's kan bekijken die ik kan kopen met mijn verdiende 10000 euries en alsk dan op next wil klikken (of op enter druk) lukt dat niet en back (of backspace) ook niet :| ik kom gewoon niet verdeR! ik zit gewoon vast in dat menuutje met wat auto's diek kan bekijken!!! weet iemand hoe dat kan? of heeft iemand dit probleem al is eerder gehad? ik vinnet namelijk vrij frustrerend |:(

khoop dat iemand een oplossing heeft want anders zit ik hier dit weekend te balen dak niet optimaal heb kunnen genieten van dit geweldige spel!!!

-- Mx-Generætion --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je de volgende keer je topic een iets duidelijkere titel kunnen geven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx-KAEY
sorry ik zag al dat ik wat mistte :D tnx

[ Voor 8% gewijzigd door Mx-KAEY op 06-12-2003 19:42 ]

-- Mx-Generætion --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Misschien moet je meer rijden en dan geld verdienen zodat je die auto's kan kope :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx-KAEY
als je goed leest:

ik heb genoeg geld namelijk 10000 en auto's kosten <10000 het probleem is dat ik niet verder of trugkan klikken!!!

-- Mx-Generætion --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een karretje gekocht heb (kan je dat?), daarna een menutje hoger gaan en dan race map :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denkt dat het helpt om even need for speed opnieuwe te instaleren of om even je systeem register op te schonen.

Probeer dat dus even :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx-KAEY
ik kan dus niets kopen dat is het probleem alsk in dat menuutje zit dan kank niet kopen en niet trug alsk erop klik met me muis dan beweegt de auto (je weet wel als je auto wil bekijken ) het lijkt erop alsof die knopjes niet bestaan

ik zallis probere te reinstalle

[ Voor 8% gewijzigd door Mx-KAEY op 06-12-2003 19:56 ]

-- Mx-Generætion --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als je na de 1e race in het auto menutje van "so. Which car of these is yours?" te horen krijg. En je hebt een auto geselecteerd, dan hoor jij geen: "Ouch!! That's seriously weak Dude."? En kan je ook niet verder gaan door "Enter" of met muis op "Verder"?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx-KAEY
sterker nog ik kan de auto niet kiezen maar ik krijg een nieuwe :+)

-- Mx-Generætion --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 07:19
leek al wat op mijn probleem. Dat de enter toets en backspace toets niet werken onder nfs:u. Heb ook nog steeds geen oplossing voor dit probleem en het is zwaar irritant want met de muis gaat alles zooo veel trager. En het probleem is bij mij gewoon ineens ontstaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mx-KAEY schreef op 07 december 2003 @ 17:48:
sterker nog ik kan de auto niet kiezen maar ik krijg een nieuwe :+)
Oh ik snap het al. Je begint "Underground" altijd met het eerste race in een toyota supra, en na de race kan je kiezen tussen een: VW Golf GTI, Peugeot 206, Dodge Neon en nog 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Laatst online: 01-06-2021
Probeer het eens met de muis, als dat niet wil moet je eens kijken naar de controls als je daar bij kunt.......

Misschien helpen video instellingen ook wel.... ieder geval scs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 23:10:
[...]

Oh ik snap het al. Je begint "Underground" altijd met het eerste race in een toyota supra, en na de race kan je kiezen tussen een: VW Golf GTI, Peugeot 206, Dodge Neon en nog 1
idd waar.. ennuh: als je nog niet in underground mode zit kan je uiteraard niet racen vanuit dat auto selectie menu.... |:(

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Pagina: 1