Ik wil graag een laptop kopen en zit al een aantal weken te kijken op internet en krantjes, maar ik zie echt door de bomen het bos niet meer. De 1 zegt ook dat die en die merk goed is, terwijl de ander die weer afkraakt. Ook weet ik niet welke winkel ik moet hebben, want qua prijs schelen sommige laptops toch wel bijna 100 euro bij verschillende winkels.
Ik heb nu wel een idee wat ik wil hebben:
-een centrino 1,4 processor (daardoor lichter en minder lawaai), maar als dat niet voor 1350 euro kan, dan is een pentium4, 2,66ghz ook wel goed.
-512MB werkgeheugen
-40GB harddisk
-een goede videokaart, niet shared (dat schijnt langzamer te zijn)
-een DVD-brander is handig, maar hoeft niet perse
Ik wil er wel een spelletje op kunnen spelen af en toe, maar ik zal hem het meest gebruiken voor downloaden, films bekijken, office enzo. Wie weet een laptop voor rond de 1350 eur met deze kwalificaties?
Ik heb nu wel een idee wat ik wil hebben:
-een centrino 1,4 processor (daardoor lichter en minder lawaai), maar als dat niet voor 1350 euro kan, dan is een pentium4, 2,66ghz ook wel goed.
-512MB werkgeheugen
-40GB harddisk
-een goede videokaart, niet shared (dat schijnt langzamer te zijn)
-een DVD-brander is handig, maar hoeft niet perse
Ik wil er wel een spelletje op kunnen spelen af en toe, maar ik zal hem het meest gebruiken voor downloaden, films bekijken, office enzo. Wie weet een laptop voor rond de 1350 eur met deze kwalificaties?