oke ik heb vandaag even bij de plaatselijke hardwareboer een ati radeon 9200 gekocht (de ti 4200 was er niet meer ),wat me opviel de lage prestatie's in 3dmark
, dus ik dacht zou wel een flut ding wezen.
maar call of duty alles op high perfect kon ik met mijn ati radeon 9100 niet
.
nfs underground:perfect alles op high geen schokje.
dus omdat de kaart wat minder in 3dmark presteerd vind ik het raar dat hij wel beter werkt in games dan mijn ati radeon 9100.
dus al die domme reactie's van die radeon 9200 is hartstikke traag vind ik een beetje onzin
. ik vond het kloten dat ik de kaart moest kopen maar ben er nu toch echt heel blij van dat ik hem heb gekocht met name de: prestatie,vivo
,zeker beter dan mijn vorige videokaart,sneller dan de geforce fx,en ik zat er eigenlijk tegenaan over te gaan op nvidia.
wat vinden jullie nou eerlijk van de ati radeon 9200. (de mensen die hem hebben gehad of in werking hebben gezien.)
alvast bedankt voor de reactie's
.
maar call of duty alles op high perfect kon ik met mijn ati radeon 9100 niet
nfs underground:perfect alles op high geen schokje.
dus omdat de kaart wat minder in 3dmark presteerd vind ik het raar dat hij wel beter werkt in games dan mijn ati radeon 9100.
dus al die domme reactie's van die radeon 9200 is hartstikke traag vind ik een beetje onzin
wat vinden jullie nou eerlijk van de ati radeon 9200. (de mensen die hem hebben gehad of in werking hebben gezien.)
alvast bedankt voor de reactie's
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090