Weet iemand mischien hoe/waar je de backup bestanden van winxp kan verwijderen, want ik dacht dat ze dan ook niet meer in je software lijst staan, er uninstallen heeft toch geen zin, dus dan heb ik liever mijn lijst wat opgeruimder!
Die blauwe uninstall mappen in je windir kun je gewoon verwijderen...
Verder weet niet wat je anders bedoelt.
THUNDERDOME TILL WE DIE !!!
Hij bedoelt in de lijst van geinstalleerde software (Dus control panel, Add / Remove programs)
-
Zoek in je register op de waarde "windows xp hotfix - kb"
De eerste lijst die je tegenkomt is een interne lijst met alle geinstalleerde fixes, als je dan een aantal keer door F3 tikt, kom je uit bij de uninstall lijst. Daar kun je gewoon de sleutels verwijderen met de Qxxxxxx en KBxxxxxx waarden.
Die uninstall lijst is te herkennen aan het stukje "uninstall" in de sleutelwaarde
Meer info hier: http://support.microsoft.com/?kbid=314481
De eerste lijst die je tegenkomt is een interne lijst met alle geinstalleerde fixes, als je dan een aantal keer door F3 tikt, kom je uit bij de uninstall lijst. Daar kun je gewoon de sleutels verwijderen met de Qxxxxxx en KBxxxxxx waarden.
Die uninstall lijst is te herkennen aan het stukje "uninstall" in de sleutelwaarde
Meer info hier: http://support.microsoft.com/?kbid=314481
[ Voor 11% gewijzigd door roelio op 06-12-2003 19:43 ]
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
local settings\microsoft\windows\currentversion\uninstall
Ik bedoel de installatie bestanden van de hotfixes, die moeten nog ergends in de windir staan anders zou je de hotfixes ook niet kunnen uninstallenGuidoHuis schreef op 06 december 2003 @ 19:27:
Die blauwe uninstall mappen in je windir kun je gewoon verwijderen...
Ik heb overal gezocht, maar kan geen blauwe mappen vinden, kan je mischien iets duidelijker zijn en een (voorbeeld)-naam geven
Die mappen zijn alleen blauw als je een NTFS partitie hebt en coloring aan hebt staan 
Als je FAT32 hebt bijv, zie je geen blauw
Anyway, die mappen heten iets als $NTKBUninstallblablabla ofzoiets, ze beginnen iig met een $.
Als je FAT32 hebt bijv, zie je geen blauw
Anyway, die mappen heten iets als $NTKBUninstallblablabla ofzoiets, ze beginnen iig met een $.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
ik heb helaas geen hotfixes geinstalled.
Deze staan in c:\windows of winnt!
Deze staan in c:\windows of winnt!
THUNDERDOME TILL WE DIE !!!
Je moet wel 'Verborgen bestanden en mappen weergeven' inschakelen, anders zie je ze idd niet.Verwijderd schreef op 06 december 2003 @ 20:31:
[...]
Ik bedoel de installatie bestanden van de hotfixes, die moeten nog ergends in de windir staan anders zou je de hotfixes ook niet kunnen uninstallen
Ik heb overal gezocht, maar kan geen blauwe mappen vinden, kan je mischien iets duidelijker zijn en een (voorbeeld)-naam geven
Hotfixe backups verwijderen:
• (als ik het me goed herrinner) beginnen de mappen met daarin de backup bestanden met een $ - teken. Zoals mijn bovenbuurman al meldt: de mappen zijn verborgen, je moet ze dus eerst zichtbaar maken (beeld>mapopties). De mappen met een $ -teken gooi je allemaal weg (of verplaatst ze, wat jij wilt)
• Ga nu naar het uninstall menu (configuratiescherm > software)
• Klik op de hotfix en klik verwijderen. Windows meld nu dat hij de backup niet kan vinden en vraagt of je de register entry weg wilt halen. Hier klik je ja. De hotfix entry is nu uit de lijst verwijdert. Doe dit ook met de rest van de hotfixe entry's.
Nu heb je een lekker opgeruimde lijst
• (als ik het me goed herrinner) beginnen de mappen met daarin de backup bestanden met een $ - teken. Zoals mijn bovenbuurman al meldt: de mappen zijn verborgen, je moet ze dus eerst zichtbaar maken (beeld>mapopties). De mappen met een $ -teken gooi je allemaal weg (of verplaatst ze, wat jij wilt)
• Ga nu naar het uninstall menu (configuratiescherm > software)
• Klik op de hotfix en klik verwijderen. Windows meld nu dat hij de backup niet kan vinden en vraagt of je de register entry weg wilt halen. Hier klik je ja. De hotfix entry is nu uit de lijst verwijdert. Doe dit ook met de rest van de hotfixe entry's.
Nu heb je een lekker opgeruimde lijst
[ Voor 12% gewijzigd door the_shadow op 07-12-2003 18:45 ]
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Pagina: 1