Toon posts:

[livestreams] meegezonden signaal?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een aantal maanden terug heb ik een programmatje gekregen van iemand waarmee ik livestreampjes kon 'rippen' hiermee was ik erg blij want nu kon ik radioprogramma's van buitenlandse zenders digitaal opnemen. Het programma wat ik gebruik is Total Recorder (4.0) en mijn probleem is als volgt.. Als ik nu wat opneem dan doet het mp3tje het perfect tot een bepaald moment het opgenomen signaal in een keer gescrambled lijkt en het veranderd in een ontzettend irritant boxen molesterend geluid... Dit zelfde probleem kennen veel mensen van kazaa.. echter begrijp ik niet hoe dit kan, want total recorder neemt het geluid rechtstreeks op vanaf de soundcard geloof ik.. en als dat nmmr dan door de boxen goed klinkt begrijp ik niet waarom het dan anders klinkt als ik het opneem... Wie kent de oplossing ben ik heel erg dankbaar :)

gegroet

edit:
het gekke is ook dat ie precies na 1 minuut 5 in een keer gaar wordt.. tijdens het opnemen zie je ook de lichtjes van de master in total recorder in een keer in het rood blijven hangen na 1 minuut 5..

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2003 17:23 ]

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:14
Probeer het eens met StreamRipper, krijg je dan hetzelfde resultaat?

Verwijderd

Topicstarter
is dat voor winamp? want als ik een live stream op internet aanzet en dat stream ripper voor winamp aanzet dan zegt ie 'winamp isn't listening to any stream' ofzo..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2003 17:18 ]

Verwijderd

Is het niet gewoon een limitering ivm ongeregistreerde versie van TotalRecorder?