Schijf zomaar dood

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-02 12:09
hoi,

ik heb hiero een tijdje een 20gb schijfje liggen... lag al maandje of 3 in een antistatisch zakje.

nooit problemen met die schijf gehad. echter, als ik nu de schijf aansluit vind hij hem wel, kan windows er op installeren. na de installatie gelijk een bsod en de partitie tabel naar de kl*te.

PowerMAX er overheen geeft smart error. Kan een schijf zo maar stuk gaan als het ding niet eens gebruikt wordt en hij op een permanente temperatuur ligt van omstreeks 15 graden of stel ik me er niet goed mee aan?

Kheb de schijf op meerdere pc's gehad met dus ook verschillende ATA kabels. Geen van allen werkt lekker :(

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03:08
Beetje rare vraag.

Of het nu wel of niet kan, de schijf zal wel niet goed meer zijn.

Das net zoiets als de mensen die denken dat een nieuw gekocht schijf niet kapot kan zijn :)

[ Voor 36% gewijzigd door Hoyden op 06-12-2003 16:17 ]

Verwijderd

Hmm, beetje vreemd is het idd wel. Maar goed, ik heb in 3 maanden tijd 2 keer 80 gig aan data verloren omdat Maxtor van die brakke bende maakt dus breek me de bek er niet over open :( :r

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Verwijderd schreef op 06 december 2003 @ 16:17:
Hmm, beetje vreemd is het idd wel. Maar goed, ik heb in 3 maanden tijd 2 keer 80 gig aan data verloren omdat Maxtor van die brakke bende maakt dus breek me de bek er niet over open :( :r
Dit is gewoon jouw mening dat maxtor slechte schijven maakt. Ik heb nog nooit problemen gehad met maxtor. Je voeding zou overspanning kunnen geven o.i.d.

@ TS:

Kan het zo zijn dat je moeder aan het schoonmaken was en de schijf toevallig heeft laten vallen?

• RolandWitvoet
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Een magnetisch veld verzwakt ook over tijd, al is 3 maanden wel extreem snel. Ik denk dat het probleem toch elders ligt

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Gecondoleerd.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.