En zo is het maar net.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Maar volgens mij is het ook al opgelost.
En zo is het maar net.
Volgens mij klopt dat stukje niet helemaal, en hogedrukspuit mag gewoon helemaal aan elkaar volgens VanDale.nlHet onder hoge druk spuitgegoten semitransparante namaakeendje wordt na een korte afkoeling bevrijd uit stalen matrijzen.
En natuurlijk gefeliciteerd met de 30.000e nieuwspost
The devil is in the details.
Een hogedrukspuit is heel wat anders dan onder hoge druk spuitgegoten plastic.MaRc0 schreef op 06 december 2003 @ 16:18:
Aangezien het niet echt nodig is om een nieuw topic te openen voor nóg (!) een fout in dit nieuwsbericht post ik het maar hier:
[...]
Volgens mij klopt dat stukje niet helemaal, en hogedrukspuit mag gewoon helemaal aan elkaar volgens VanDale.nl
En natuurlijk gefeliciteerd met de 30.000e nieuwspost
Spuitgieten is een normaal woord, ik weet niet precies wat het is, maar ik heb het wel ergens gelezen.
[google=spuitgegoten] <= daar dus
Verder gefeliciteerd
[ Voor 12% gewijzigd door Resistor op 06-12-2003 16:27 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
The devil is in the details.
Nieuwe werkwoorden zoals spuitgieten worden altijd zwak vervoegd: de verleden tijd vormen we met -te(n) of -de(n) achter de stam, de voltooide tijd met het voorvoegsel ge- en de uitgang t of d. Nieuwe sterke werkwoorden maken we niet. Zuigen is een sterk werkwoord (zoog, gezogen), maar het ervan afgeleide, jongere werkwoord stofzuigen wordt zwak vervoegd (stofzuigde, gestofzuigd). Hetzelfde geldt voor zweefvliegen (gezweefvliegd), beeldhouwen (gebeeldhouwd), stuiptrekken (gestuiptrekt), glimlachen (geglimlacht) én spuitgieten (gespuitgiet). Bijvoeglijk gebruikt: de gespuitgiete producten.
Woei, ook al aangepast! Well done Jack testcase allebei
[ Voor 8% gewijzigd door Rataplan op 06-12-2003 18:04 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
En wat als Jack en testcase nu één en dezelfde persoon zijn?
Goed, daar ligt dus het best bewaarde crewgeheim zomaar open en bloot op tafel...Jupiler schreef op 06 december 2003 @ 20:12:
[...]
En wat als Jack en testcase nu één en dezelfde persoon zijn?
Geheim? GohHarm schreef op 06 december 2003 @ 20:31:
[...]
Goed, daar ligt dus het best bewaarde crewgeheim zomaar open en bloot op tafel...
Maar als iemand zich graag een meervoudige persoonlijkheid(-sstoornis) aanmeet dan ben ik niet te beroerd om het spelletje mee te spelen
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Neej, dat is best bewaarde crewgeheim niet. Dat is een ander account enzoHarm schreef op 06 december 2003 @ 20:31:
[...]
Goed, daar ligt dus het best bewaarde crewgeheim zomaar open en bloot op tafel...
[ Voor 7% gewijzigd door Robin op 06-12-2003 20:40 ]
Wat dan wel? Vertel! Vertel!
"Dat is een ander account enzo
Aan de andere kant ben ik bang dat dat de bedoeling ook is
[ Voor 34% gewijzigd door Rataplan op 06-12-2003 20:42 ]
Ik denk dat dat aan het Limburgs accent ligtRobin Vreuls schreef op 06 december 2003 @ 20:41:
Ik heb het net verteld, maar dat kon je toch niet horen.
Zal ik je anders even bellenRobin Vreuls schreef op 06 december 2003 @ 20:45:
horen != luisteren
...desgewenst voip
.