NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty
Lol, das idd een vrij loze reply. Trouwens, het is zelfs 1.5 jaar geleden (een na laatste post was uit juli 2002)
Je zou euss ook kunnen mailen en het vragen
Het is namelijk mogelijk dat hij een kick van een user heeft getrashed en toen het topic heeft gesloten 
edit:
Dat wat Riffic zegt dus
Dat wat Riffic zegt dus
[ Voor 12% gewijzigd door SmartDoDo op 06-12-2003 15:46 ]
Misschien heeft hij een reply getrashed of zo...?
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
-iemand- heeft daar replies getrashed, maar euss zelf weet van niets 
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <Rafe\AFK> huh euss :? <Rafe\AFK> http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/14389621#14389621 schop je dat topic omhoog om hem te sluiten? <euss> nee, hij was gekicked met een stuk of 4 replies, maar die zijn nu ineens weg :? <euss> en ik heb ze niet getrasht... ik begrijp er niks van. <Rafe\AFK> wazig :o <euss> ja, vooral ook omdat ik niet meer weet welke user het was 8)7 |
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
En als het wel zo was, niet echt iets HEEEL erg boeiends om gelijk in lieve adjes te komen melden... Lijkt me verder ook een nutteloos topic.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.