dvd-dvd-r en bitrate viewer

Pagina: 1
Acties:

• FUBAR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:35

FUBAR

F*ed up beyond all recognition

Topicstarter
als ik dvd2dvd-r gebruik dan staan onder het tabblad mpeg encoder de volgende opties om aan te vinken:

progressive frames
linear quantizer scale
zigzag scanning order
upper field first

nu las ik op de belgische dvd2dvd-r site dat je voor die instellingen het programma bitrate viewer kan gebruiken
maar...
als ik het bestand video_ts.vob selecteer, krijg ik andere instellingen dan wanneer ik bijvoorbeeld vts_01_0.vob selecteer
welke moet ik gebruiken dan?

en maakt het voor de kwaliteit van het resultaat uit of je de settings goed hebt staan? (wat gebeurt er bijvoorbeeld als ik zigzag scanning orde aanvink en de .vob blijkt dit niet te bevatten?) of gaat het alleen om de snelheid?

To be, or not to ...ehh.... what was the question?

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 21:10
Schopje,

Ik heb precies zelfde vraag :) ik heb ook al op doom9 en dvdrhelp gezocht maar er staat nergens iets duidelijks over. Op doom9 staat wel een leuke guide over CCE maar nergens vertellen ze wat het verschil is tussen de opties en wat beter is. ik heb al 3 films geprobeerd maar ben nog steeds niet 100% tevreden.

Wie ow ie gebruikt dvd2dvd-r samen met CCE en krijgt het wel goed werkend

• FUBAR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:35

FUBAR

F*ed up beyond all recognition

Topicstarter
barrel schreef op 21 december 2003 @ 15:40:
Schopje,

Ik heb precies zelfde vraag :) ik heb ook al op doom9 en dvdrhelp gezocht maar er staat nergens iets duidelijks over. Op doom9 staat wel een leuke guide over CCE maar nergens vertellen ze wat het verschil is tussen de opties en wat beter is. ik heb al 3 films geprobeerd maar ben nog steeds niet 100% tevreden.

Wie ow ie gebruikt dvd2dvd-r samen met CCE en krijgt het wel goed werkend
ik heb trouwens ontdekt dat dvd2dvd-r de instellingen zelf per film aanpast (in ieder geval vanaf versie 1.4.7
dus ik zie het nut van bitrate viewer niet echt meer

To be, or not to ...ehh.... what was the question?

Verwijderd

Je moet gewoon een vob pakken van de hoofdfilm dus als er 4vobs zijn of meerdere het maakt niet uit daarop klikken en de bitrateviewer geef je alle info.
Henk