Toon posts:

IBM Toetsenbord ...waar kan ik die als particulier kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een toetsenbord van IBM ......

http://www-132.ibm.com/we...tNumber=31P7415&storeId=1

Het is helemaal geen bijzonder toetsenbord, maar ik kan hem nergens krijgen. Weet iemand waar ik dit toetsenbord kan kopen of bestellen ben namelijk gewoon particulier.

• -Wahtah-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12-2024

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

Deez lijkt er aardig op. De pijltjestoetsen zien er alleen anders uit (kwa ligging).

IBM Toetsenbord

Maar misschien als je verder zoekt op IBM.BuyItDirect.com vind je wel exact dezelfde. Suc6

Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb ik dus nix aan .... die leveren alleen aan bedrijven dat is juist het probleem :(

Verwijderd

Mag ik vragen waarom het een ibm bordje moet zijn?

Als het om bepaalde voordelen gaat kan ik evt aan alternatieven denken :) Of gaat het om de naam?

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Wat wel vaak met IBM bordjes zo is is dat ze de standaardknoppen op de meest onmogelijke plaatsen hebben verstopt, slash, backslash en dubbele punt zijn onmogelijk snel te gebruiken.

Als je dit gewend bent van je werk oid doe je maar net alsof je dit niet hebt gelezen :P

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:27
je vind die toestenborden vaak op pcdumps
ik heb zelf de mijne daar ook vandaan aangezien ze in de winkel bijna niet te krijgen zijn.

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Verwijderd

Topicstarter
Dank je dudes ..... ik weet dus niet of IBM de slash en dat soort dingen op andere plaatsen heeft zitten als een normale lay-out.

Maar als dat zo is hoef ik hem al niet......... het gaat me niet om het merk van IBM DarkX maar omdat ie een hele lichte aanslag heeft ...........

Maar die klere dingen zijn haast niet krijgen......... waarom weet ik ook niet

• -Wahtah-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12-2024

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

Verwijderd schreef op 06 december 2003 @ 16:32:
Daar heb ik dus nix aan .... die leveren alleen aan bedrijven dat is juist het probleem :(
Excuses, zit niet op te letten. Hier dan één om het goed te maken:

http://ibm.acesonline.nl/

Niet jouw toetsenbord, maar ig wel een rijtje toetsenborden.
En............ ze leveren eventueel ook aan particulieren (maar ook niet van harte).

Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Verwijderd

Topicstarter
Txs Wahtah ...... daar kan ik hem wel bestellen :) nu komt het leuke als ik onder de 150 Euro een order plaats dan berekenen ze een toeslag van 20 Euro ......... dat geloof je toch niet........ dan komt een toetsenbord van 36 Euro op 56 Euro ....... plus nog de verzendkosten.

IBM....... STOPT DAT TOETSENBORD MAAR IN Z'N **** wat een *** bedrijf....

Verwijderd

bij correct in rotterdam (daar aan de a20) hebben ze ze voor 5 euro liggen. ik dacht ook in 't zwart maar zeker in 't wit.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 03:00 ]

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Ik heb exact hetzelfde toetsenbord gehaald op de HCC voor 5 euro dit jaar... Alleen NL toetsenindeling...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Probeer hardware.nl eens. Die heeft ook een groot IBM assortiment :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat heb ik geprobeerd .... maar die leveren ook niet aan particulieren...... ik heb ze gebeld .... maar nee hoor.
Het zijn denk ik slechte toetsenborden anders leveren ze die dingen ook wel aan particulieren :)
Pagina: 1